Citaat:
hij zal er vanavond over nadenken en morgen mag ik opnieuw langs komen om zijn beslissing te aanhoren.
Allemachtig nog aan toe ! MAG je langskomen? Hij moest zich schamen.
Je moet maar lef hebben om dit als garagehouder tegen een klant te zeggen
terwijl je zwaar in gebreke blijft.
Hier helpt alleen een feitenrelaas biebie.
Kom beslagen ten ijs,
Noteer zorgvuldig met datum en tijd alle onvolkomenheden en gebreken
en verwijs naar de juiste inbouwdocumenten van de fabrikanten
(fabrikaten en types nauwkeurig omschrijven).
Op basis van de berichten in dit draadje heeft wat mij betreft deze garagehouder inmiddels zijn vertrouwen volledig verspeeld,
toch probeert hij met een hoop gespartel nog onder zijn verplichtingen en verantwoordelijkheden uit te komen door kromme dingen recht te praten.
Je bent veel te goed voor hem geweest
door hem het voordeel van de twijfel te geven en zulke fouten te vergeven.
( Wie stuurt nou een klant met een afgescheurde trekhaak de weg op? )
Je betaalt hem toch niet om ernstige schade aan te brengen
en je elektrische installatie te vernielen?
Pik het niet. Stop ermee en laat je tanden zien.
Laat je ook niet afschepen met pertinente onjuistheden, wazig gepraat en verwijzingen naar andere klanten.
Alleen jouw auto is onderwerp van gesprek, het overige is niet relevant, ook telefoontjes naar zijn oud collega's ( die hij om raad vroeg) zijn niet belangrijk.
Sterker nog... Een goed bedrijf heeft zelf voldoende kwaliteit en vakkennis in huis om de problemen aan te pakken en wordt eerder om raad gevraagd dan dat ze er zelf naar vragen...
Stel hem schriftelijk aansprakelijk en vervolgens in gebreke als hij er niet in slaagt
binnen een door jou te stellen redelijke termijn dit op te lossen.
Sterkte er mee.