Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 RT2 radio blokkeert, navischerm reboot + valt uit, etc. 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: RT2 radio blokkeert, navischerm reboot + valt uit, etc.
Je had m'n verhaal/posting daarover dus al gevonden ;)

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


11 jun 2015 12:04
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 maart 2015 13:11
Berichten: 119
Auto: Tourer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 345000
Kleur: Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: RT2 radio blokkeert, navischerm reboot + valt uit, etc.
Jep, een een foto van het ding bij Bart Ebben.
De vraag is nu nog of hij automagisch kan overschakelen ja/nee of dat hij daar eventueel wat (VAN-) hulp voor nodig heeft :)

_________________
Spam


11 jun 2015 14:56
Profiel
C5club Rookie
C5club Rookie

Geregistreerd: 19 jul 2009 12:13
Berichten: 24
Auto: C5 2.0 HDI break automaat exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 418000
Kleur: groen


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: RT2 radio blokkeert, navischerm reboot + valt uit, etc.
En dan hier nog de uitkomst van mijn garagebezoek, alwaar ik met de Lexia de telefoon + CD wisselaar weer aan moest laten melden:
Ben verwelkomd met een verbaasde blik van de monteur die vroeg "hoe kun jij nou weten dat die videokaart kapot was!". Waarop mijn antwoord was: "jullie zeiden dat het niet te maken was en als het al te maken was dat het dan minstens 2000 euro ging kosten, dus dan ga ik verder kijken". Moet je nagaan: officiele Citroen dealer! Ik heb ze het adres van dit forum gegeven.
Verder is het aanmelden succesvol verlopen! Alles wordt weer herkend en kan ook weer gebruikt worden! Perfect!
Het probleem met het "rollende beeld" (zie hierboven) is nog even besproken maar daar had niemand verder een idee over anders dan dat het wellicht de glasvezel kabel zou kunnen zijn. Aangezien het probleem zich maar zeer sporadisch voordoet en het met het herstarten van de auto zichzelf altijd oplost, en verder tijdens het rijden nooit vanzelf begint, (ik bedoel, als het beeld rolt dan doetie dat meteen vanaf het starten van de auto) besluit ik verder niet meer actief naar een oplossing van dit probleem te gaan zoeken, en stel ik voor dit topic verder te gaan sluiten!
Ik heb verder een heerlijke vakantie met die auto gehad in Toscane, en ben nog wel in Zwitserland tegen een ander probleem aangelopen: een oververhitte koppelomvormer waardoor ik de steilste bergpassen niet kon nemen. Dat werd dus de Gotthard-, en op de terugweg de Bernardino-TUNNEL i.p.v. de bijbehorende -bergPAS en ben nu volop op zoek naar de oorzaak van dit "bergspecifieke" probleem. Ik heb al in wat draadjes de oorzaak gevonden: de solenoids in de automaatbak en ga dit nu verder bekijken. Ben in ieder geval blij dat ik zonder brokken ben teruggekomen en kon verder in Duitsland op de terugweg zonder problemen 170 km/u aftikken (171 echte kilometers volgens de TomTom) dus met de schade valt het allemaal nog wel mee. Allemaal bedankt voor het meedenken met de RT2 systeem problematiek!


21 jun 2015 18:58
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 71 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.