Auteur |
Bericht |
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
Mute box
R1200C schreef: OK, dan koop ik er wel een andere auto omheen Op zich heb ik op MP3 na alles wat ik zou willen (wisselaar en BT carkit). Dus ik kan even vooruit.
Ik heb altijd begrepen dat je in de Ph I toch een normale MP3 radio in kon bouwen en dat daar ook het monteren van een snoertje voor een MP3 player geen probleem is.
Bij mijn PH II moet ik een hele nieuwe RD4 radio kopen, aangezien ze die pas begin dit jaar standaard met MP3 leveren.
Citroentje heeft een nieuw type radio in zijn PH II
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
28 mei 2007 13:53 |
|
|
R1200C
C5club Chief Executive
Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21 Berichten: 2016 Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Naar boven
|
Bedoel je met een "normale" een aftermarket? Ik ben juist zo blij dat ik niet meer met die frontjes hoef te sleuren. Die van de Combo zijn we (even) kwijt dus daar zit geen radio in, dat is een ramp...
_________________ 2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson 1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun 1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
|
28 mei 2007 14:18 |
|
|
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
radio
R1200C schreef: Bedoel je met een "normale" een aftermarket? Ik ben juist zo blij dat ik niet meer met die frontjes hoef te sleuren. Die van de Combo zijn we (even) kwijt dus daar zit geen radio in, dat is een ramp...
Ik bedoel inderdaad aftermarket, het hoeft je smaak niet te zijn,maar je hebt daar tenminste keuze, dat heb ik niet, ik kan maar 1 radio kiezen.
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
28 mei 2007 14:48 |
|
|
Tommax
|
Re: radio
Klaverblaadje schreef: R1200C schreef: Bedoel je met een "normale" een aftermarket? Ik ben juist zo blij dat ik niet meer met die frontjes hoef te sleuren. Die van de Combo zijn we (even) kwijt dus daar zit geen radio in, dat is een ramp... Ik bedoel inderdaad aftermarket, het hoeft je smaak niet te zijn,maar je hebt daar tenminste keuze, dat heb ik niet, ik kan maar 1 radio kiezen.
Maar dan moet je ook een ander paneeltje om je radio aanschaffen. Die 2
kleine paneeltjes links en rechts van de radio zitten nl aan de radio geklikt en die kan je dus niet meer plaatsen als je een after market radio er in plaatst. Kost je de kop niet hoor, ong € 12,50
|
28 mei 2007 16:15 |
|
|
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
radio
Jazeker, RC 1200 kan dat doen, maar ik heb een PH II en daarbij is dat niet mogelijk.
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
28 mei 2007 17:20 |
|
|
R1200C
C5club Chief Executive
Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21 Berichten: 2016 Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Naar boven
|
Gisteren is de mutebox binnen gekomen (maandag avond besteld).
Een berg draden maar gelukkig met allemaal duidelijke stekkers aan het uiteinde.
Nou nog even een torx gaan halen (weet iemand zo wel nr ik moet hebben?) en de carkit, want die ligt natuurlijk niet in Nuland waar we al meer dan een maand bivakkeren en dan kan alles er in.
Ziet er errug easy-peasy uit. Dus dat gaat wel lukken
_________________ 2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson 1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun 1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
|
31 mei 2007 08:48 |
|
|
exroosje
V.I.P.
Geregistreerd: 18 jun 2006 17:01 Berichten: 4028 Woonplaats: s-Gravenhage
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Naar boven
|
Ja zo'n mute box is redelijk easy. Enige waar je oim moet denken is dat de mute draad verschillend kan zijn per autotype en dat meestal de mute boxen dit mogelijk maken door de mute draad via connectortjes op 2 verschillende pinnen aan te sluiten (de andere wordt dan doorgelust)
_________________
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral (Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting Verbruik Voorheen Ph2V6:
|
31 mei 2007 09:38 |
|
|
Tommax
|
R1200C schreef: Gisteren is de mutebox binnen gekomen (maandag avond besteld). Een berg draden maar gelukkig met allemaal duidelijke stekkers aan het uiteinde. Nou nog even een torx gaan halen (weet iemand zo wel nr ik moet hebben?) en de carkit, want die ligt natuurlijk niet in Nuland waar we al meer dan een maand bivakkeren en dan kan alles er in. Ziet er errug easy-peasy uit. Dus dat gaat wel lukken
Pak de torx altijd blind uit mn koffer, maar vlg mij moet je 10 hebben. Let wel op bij je carkit dat je de geschakelde aansluit anders blijft je carkit aanstaan (niet zo prettig als je auto voor de deur staat en je telefoon gaat )
|
31 mei 2007 10:23 |
|
|
nixmit
V.I.P.
Geregistreerd: 29 mei 2006 12:14 Berichten: 207 Woonplaats: Groningen
Auto: 2.0 i 16v Berline Ligne Prestige
Opties: Trekhaak, cruise control, PDC
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Organummer: 9362CJ
Productienummer: 10520
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 301k
Kleur: Gris Fulminator EYPC
KPH: Achter
Naar boven
|
R1200C schreef: . . . Nou nog even een torx gaan halen (weet iemand zo wel nr ik moet hebben?) . . .
Bij mij was het een T20.
_________________ BMW R80/7 1979 voor mooi weer en het boxergeluid
|
31 mei 2007 11:06 |
|
|
R1200C
C5club Chief Executive
Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21 Berichten: 2016 Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Naar boven
|
Vraagje: hoeveel schroeven moeten er los om de radio er uit te halen?
Ik dacht de twee torx schroeven (T15 btw) die onder de twee plaatjes zitten links en rechts van de radio. Maar dan is er geen beweging in te krijgen. Althans niet zonder grof geweld (dat kan altijd later nog)...
_________________ 2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson 1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun 1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
|
31 mei 2007 18:00 |
|
|
Menno
Beheerder
Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31 Berichten: 33483 Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Naar boven
|
Dat moeten er idd 2 zijn .... de 2 drukknopjes aan beide kanten kun je overigens lostrekken , misschien kun je dan beter bij de radio om wat meer kracht te zetten ....
_________________
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 2024 Noir Perla Nera
|
31 mei 2007 20:25 |
|
|
R1200C
C5club Chief Executive
Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21 Berichten: 2016 Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Naar boven
|
OK, ga ik dat morgen even proberen. Ben met de tijd wat voorzichtiger geworden met domme kracht
_________________ 2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson 1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun 1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
|
31 mei 2007 23:48 |
|
|
|