Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
cruisecontrol reageert niet
Auteur |
Bericht |
arjan schmalz
|
Dirk, ik ben blij dat alles weer goed werkt.
je verhaal klopt ik heb de storing in het mm systeem eerst proberen te wissen maar dat ging niet (na ong.20 sec was de storing er weer)
bsi config. controle en alles weer goed laten zetten via internet (via server actia) toen de nokkenas sensor vervangen en luchtspluut hiervan afgesteld,hierna storing wissen en een proefrit alles werkten weer zoals het zou moeten
en ja de eco-modus stom he deze was dus mee verandert met de instellingen van de bsi via internet na dit alles weer goed te hebben gezet ben ik blij van jou te horen dat alles weer goed werkt en ook leuk trouwens dat je intresse gewekt was zo zamen met de testkast
groetjes arjan schmalz (garage zijp h.h.w.)
|
16 mei 2007 21:14 |
|
|
Ronald
V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 23:54 Berichten: 4883 Woonplaats: Leiden
Auto: C6 3.0HDI Exclusive
Opties: 1 van 3
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 165.000
Kleur: Blanc Banquise
Naar boven
|
Internet reset ? Een soort remote Lexia ?
Ik snap er niks van, vertel!
Gr. Ronald
_________________ C6 3.0 V6 HDI Exclusive, BVA6, 09/2009, 120.000 km, Blanc Banquise, ORGA ?????CJ Jinba Ittai Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, (Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5 en 1x C6)
|
16 mei 2007 23:52 |
|
|
axl
C5club Bikkel
Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Naar boven
|
aan de hand van het chassisnummer kan de lexia in de PSA server de waardes opvragen zoals die waren zoals de auto uit de fabriek kwam, voordeel dus dat als je eens iets heb veranderd en niet meer weer wat nou de juiste waarde was, nog terug kan vallen op de PSA server.
zelfde met softwareupdates; dit kan (bijna) niet fout gaan omdat de computer zelf zoekt naar de juiste software.
nadeel weer is dat sommige componenten alleen maar automatisch getelecodeerd kunnen worden aan de hand van de PSA server, en creatief waardes veranderen (en soms oplossing van het probleem) niet meer mogelijk is.
axl
|
17 mei 2007 01:04 |
|
|
|