ik geloof je wel hoor
bij mijn vorige C5 tankte ik vaker bij de esso vlak bij maastricht.. die was nota bene 10 cent goedkoper per liter dan de esso in mijn woonplaats..
en de auto had altijd een hikje bij 2000 rpm en reed ook niet fijn..emissiestoring etc
totdat ik eens vakantie had en noodgedwongen bij de Q8 ging tanken bij mij om de hoek..
en raar maar waar reedt de auto vele malen beter zelfs het hikje was er niet meer..
dit natuurlijk weer eens getest en weer esso getankt bij de bewuste pomp en de problemen kwamen weer terug.
nu met de Ph3 tank ik alleen zoals gezegd total omdat ik 2 pasjes heb voor gratis pech verhelping voor zowel de C1 en de camper..
en met de Ph3 geen probs en na 2 jaar nog niet 1x de emissiestoring voorbij zien komen.[/quote]
Roman, bij mij loopt ie op die Q8 juist minder goed (was wel getankt bij een kleine pomp, dus misschien iets anders als echte Q8 getankt) en het mooist bij Texaco.
Is het mogelijk voor je bij een volgende tankbeurt om eens Texaco te tanken, bij wijze van test?
Of zou het kunnen dat diesel aan de andere kant van de grens van hetzelfde merk toch anders is ?
Andere raffinaderij of zo ?