Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 301 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
 Ballotage, wat reed je hiervoor en waarom nu weer/niet meer? 

welke auto
Xantia 32%  32%  [ 85 ]
Andere Citroen 21%  21%  [ 55 ]
Ander merk 47%  47%  [ 122 ]
Totaal aantal stemmen : 262

 Ballotage, wat reed je hiervoor en waarom nu weer/niet meer? 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 feb 2009 20:22
Berichten: 3196
Auto: C5 Break Prestige 2.0 16V
Opties: puur
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10203
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 214.000
Kleur: EYTC Gris Orageux


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ballotage, wat reed je hiervoor en waarom nu weer/niet meer?
Ik ben zo te zien niet de enige die uit een Xantia naar de C5 over stapte.
Ik heb drie auto's gehad, allemaal Citroens. Ik rijd ze wel een stuk langer dan het gemiddeld aantal
jaren die ik in dit draadje voorbij zie komen.

De mooiste Citroen vind ik de CX. Is helaas voor mij minder handig omdat hij een piepklein bagageklepje heeft. Ongeveer zo groot als het handschoenenkastje van de C5. Leuk voor een stokbrood maar met mijn hobby's niet handig.
En omdat ik niet twee auto's wil hebben in de stad, heb ik dus altijd praktischer modellen
gekocht. Om te beginnen een BX1.6TGI berline. Ongelofelijk ruim voor een 'middenklasser'
Deze uitvoering had ook een erg mooie zwarte bekleding. Mooier als de C5 prestige.
Met de BX ben ik de HP vering gaan waarderen en het genot van een lekker lange reisauto !!. (Waarom zoeken al
die moderne Familycars het tegenwoordig toch in de hoogte? Ik heb laatst een Picasso gehuurd, en werd
bepaald niet blij van de wegligging) Ik heb de BX zeven jaar gehad tot hij te veel kuren begon te vertonen.
Na een nachtelijke pech en afsleepaktie bij Hamburg is hij afgezwaaid. Mijn volgende "Familycar" werd een
Citroen Xantia Break 1.8 SX. Iets ruimer, er moesten ook ondertussen meer kinderen in.
De Xantia break is de eerste break van Citroen die echt ontworpen werd. Niet zo'n sedan met een aangeplakt kontje,
zoals de Bx break of oh gruwel . . de XM break. Toegeven de CX break was een klasse apart, maar toch nog
steeds "plak en knipwerk" Nee dan heeft Citroen met de C5-III break flink zijn leven gebeterd.
Ook Xantia heb ik lang gehad totdat hij wel erg oud en versleten was en ik hem, als ik bij klanten was, om de hoek van de straat begon te parkeren. Tijd voor een nieuwe. Ik heb nog even (oeps) naar een ander merk gekeken.
Maar toch gekozen voor de ruimte (pleinvrees in de achterbak) en het rijcomfort van de C5 break.
En het rijdt weer voortreffelijk. Dus tot nu toe ben ik behoorlijk merkvast.
Haha, Ik ben benieuwd hoe de C5 phase 4 er uitziet.

JW


03 maart 2009 22:38
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 301 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.