Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Opnieuw een C5 of wat anders 

Opnieuw een C5?
Poll eindigt op 08 jul 2007 14:19
Ja, direct opnieuw een C5 (nieuw) 16%  16%  [ 4 ]
Ja, direct opnieuw een C5 (occasie) 64%  64%  [ 16 ]
neen, een andere Citroen ... 8%  8%  [ 2 ]
neen, ik ga naar een ander merk/type zijnde ... 12%  12%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 25

 Opnieuw een C5 of wat anders 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ook al bevalt de auto me prima, er zou waarschijnlijk in de huidige omstandigheden geen andere C5 voor terugkomen. Daarvoor is die grote bak me net iets te duur in onderhoud.
Ik heb al een nieuwe lease-wagen en mijn vrouw hoeft niet veel te rijden, dus dan is een tweede wagen niet echt nodig. Als ie er dan al komt, wordt het een kleintje (Swift of zo).

Maar zolang ie er is, mag ie blijven. Ook al kost het me ook dit jaar weer mijn volledige vakantiegeld. :(


25 aug 2006 14:39
Antwoord met een citaat
Bericht opnieuw een C5 of ...
Wat anders , dacht het niet . Wel ff rond gekeken mare toch maar weer een C5. Sinds 02 08 een C5 HDI 110 pk exclusive bj 11-2003 gekocht en twee dagen later op vakantie (frankrijk natuurlijk) , na 3364 km terug met geen centje pijn. Ben toch wel blij met deze aankoop.Ciao


30 aug 2006 04:02
Antwoord met een citaat
Bericht 
Heb de C5 nu zo'n 2 maand en hij bevalt errug goed. Heb redelijk veel gereden de laatste tijd, maar heerlijk relaxed. Ook als pakezel erg handig. Er passen makkelijk 5000 stuks ballenbadballen in. Het enige wat ik mis de automaat. De volgende wordt zeker weer 1 met automaat en ik denk weer een C5, maar wellicht zie ik dan iets anders moois staan.


30 aug 2006 19:51
C5club Fan
C5club Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 sep 2006 16:17
Berichten: 53
Woonplaats: Gouda
Auto: Skoda Superb Combi 3.6 V6
Opties: L&K
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: G
kilometerstand: 126000
Kleur: Bruin


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Sowieso weer een Citroen
Heb nu de C5 (V6 Excl. aut.) een jaar en hij bevalt erg goed. Ik zie eigenlijk geen reden om iets anders te kopen. Overigens hoop ik dat hij nog wel wat jaartjes meegaat. Het was een tweedehandsje en is nu 4 jaar oud...
Hiervoor heb ik de fout gemaakt om een Renault Laguna te kopen (V6 Grandtour aut.). Dat beviel niet echt. Hij was vooral onbetrouwbaar! Daarnaast was het een skelter (stug en laag).

Volgens zeggen rijdt de C6 meer als een CX en eigenlijk blijft dat mijn favoriet. Misschien dat ik hierna wel een knappe tweedehands C6 koop...

_________________
Huidige voiture:
Skoda Superb Combi 3.6 V6 Laurin Klement (bj. 02-'12)

Historisch overzicht:
C5 Break 3.0 V6 Exclusive aut. (bj. 09-'02)
Renault Laguna V6 Grand Tour Initiale (bj. 2001) (foutje!)
XM V6 Exclusive automaat (berline) (bj. 1992)
CX 25Gti automaat (bj. 1985)


03 okt 2006 20:59
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 58 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.