Eén of andere @#!|@@ heeft het blijkbaar nuttig gevonden om de antenne van mijn dame af te vijzen
Op eBay zijn voldoende alternatieven te vinden, maar wat ik eigenlijk wou weten:
- Is er iets speciaals aan die antennes (gezien combinatie GSM/Radio/GPS), of zit het "speciale" enkel in de antennevoet? - Heeft iemand een richtprijs voor een originele vervanging? Volgens de servicesite van Citroën is dit onderdeel 6561QQ
07 jan 2011 22:38
Roman
V.I.P.
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
Kleur: Blauw
Zit er een antenne op de C5 III sedan? Bij mij niet. Wel 2 verticale draden in de achterruit waarvan ik denk dat dit als antenne fungeert.
Bij mij niet meer in ieder geval :)
Het maakt blijkbaar voor de radio ontvangst weinig uit (en zou inderdaad die draden in de achterruit verklaren), maar ik heb wel de indruk dat de GSM ontvangst er op achteruit gegaan is (maar half zoveel streepjes meer in de signaalaanduiding). GPS heb ik nog niet uitgetest.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
09 jan 2011 13:05
Roman
V.I.P.
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
Kleur: Blauw
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum