Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
 Aftermarket radio inbouwen in een Tourer 
Auteur Bericht
C5club Newbie
C5club Newbie

Geregistreerd: 17 nov 2015 19:08
Berichten: 10
Auto: Tourer 2.0i
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 250781
Kleur: zwart


Naar boven
Bericht Aftermarket radio inbouwen in een Tourer
:smt198
Ik ben al tijden op zoek naar een goede beschrijving van het inbouwen van een aftermarket radio in mijn Tourer.
Economisch niet meer verantwoord om een andere unit te plaatsen of de storing op te laten zoeken waardoor ik nu al meer dan een jaar geplaagd wordt.
Er zit een RT3 systeem in met kleuren display, telefoonunit, harddisk,etc.

Het probleem is dat van de ene op de andere dag radiostations zonder aanwijsbare oorzaak wegvielen, dus spelend en ineens ruis. Op een ander station afstemmen dan na enkele minuten weer het zelfde patroon.
Ik heb de RT3 unit losgehad en gecontroleerd op losse stekkerverbindingen, op het oog is daar niets mis mee. Eerder had ik al de ontvangstunit van de korte antenne vervangen maar ook dat brengt geen enkele verbetering.

Het resultaat is dat ik niet meer naar de radio kan luisteren. Ik wil dus iets anders dan wat er nu in zit. Navigatie heb ik al extern omdat de Rt3 software bevat van voor 2003.
Een auto uit 2008 die de Westerscheldetunnel niet kent en je met de veerboot wil laten oversteken is te bedroevend voor woorden.

In de zoekfunctie vind ik niet wat ik zoek, alleen maar info over upgrades naar nieuwere Citroën systemen.
Tevens heb ik nog een vraag over deaansluiting van de antenne's achter op de radio; is daar een verloop voor die op een normale antenne past.
Ik hoop dat iemand me een goed advies kan geven.


04 jul 2016 21:31
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.