Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15 
Auteur Bericht
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
Klopt, maar dan ben ik nog niet van die DS af :lol:
Baas voelde zelf niets voor het idee van de aangepaste stoel. In geval van de DS5 is de ergonomie en geometrie van de cockpit niet bestemd voor mijn lichaam. Eender welke stoel gaat geen oplossing bieden. Wat mij betreft is het geen kilometervreter.


08 jul 2016 18:28
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02
Berichten: 10661
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
De baas kan ook jou buiten gooien..Hahahahaha :lol:


08 jul 2016 20:35
Profiel
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
Is idd zijn volste recht. Maar als ik laat vallen voor een aangepaste stoel en hij zelf da idee afketst en zegt dat een andere wagen een beter idee is, lijkt het mij erop dat hij mij nog niet kwijt wil :lol:

Mij buiten zetten kan ie best doen, maar gaat hem uiteindelijk een pak meer kosten dan een andere wagen. Het is niet dat de mensen met mijn specifieke kennis op de stoep staan aan te schuiven.


09 jul 2016 19:38
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
GSPallas schreef:
ik krijg volgende week een nieuwe SMEG, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit gewoon het 'oude' systeem is en niet het nieuwe TomTom systeem


Heb je nu het oude of nieuwe systeem gekregen? En problemen nu allemaal opgelost?

Module voor de mijne was voor het verlof al binnen, maar heb pas de 11de deze maand een afspraak. Ben benieuwd, want door jou berichtje begin ik wel te twijfelen of ze me wel goed begrepen hebben bij citroën benelux dat ik effectief de nieuwe wou omdat de problemen met de oude softwarematig waren en een vervanging dan geen nut hebben.


03 aug 2016 12:38
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
Zo, ben terug van de garage. Deze namiddag hebben ze het omgebouwd. Beloofd door Citroën Benelux dat het de opvolger van de SMEG+ ging zijn, en bij afhaal bleek het gewoon een nieuwe SMEG+ te zijn. Nog te vroeg om er over te oordelen of het nu beter gaat gaan, maar als er softwareproblemen waren met de vorige, dan zijn die hier ook niet opgelost. Ben benieuwd. Mss was het dan toch iets hardwarematigs.

Dus lekker in de luren gelegd door Citroën Benelux. Garage zat er zelf ook verveeld mee, maar hen kan ik niets verwijten want hij heeft gewisseld wat Citroën Benelux hem heeft opgestuurd.

Voor mij is de maat vol. Nooit nog een PSA wagen. Wat een miserie al al die maanden. Even in de agenda gekeken en vandaag was de 11de keer dat ik er was en het eerste onderhoud op 30000km moet nog gebeuren :cry:


11 aug 2016 18:38
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33386
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Bericht Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
En dat enkel voor carplay ??? tja wat mij betreft compleet onzinnig om je daar over op te winden .... Of is het meer ?
Werkt dat bij andere merken dan wel vlekkeloos :smt017

_________________
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien


11 aug 2016 18:51
Profiel
C5club Executive
C5club Executive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 sep 2010 20:25
Berichten: 1848
Auto: Voorheen C5 1.6 THP, nu Volvo V60 Cross Country
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Organummer: 12454
Productienummer: 0056
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 115000
Kleur: Bleu Bourrasque


Naar boven
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
Ik heb met de nieuwe (vervangen) Smeg nog dezelfde problemen als voorheen. De routes worden weliswaar Iers beter gepland ( minder snel door een woonwijk als voorheen) maar het 'aan' blijven staan van de achteruitrijcamera, soms totaal niet weten waar ik überhaupt ben, onnauwkeurigheid bij A- en N-wegen die naast elkaar liggen zijn weer aan de orde van de dag. Ik snap niet wat er loos is, ervan uitgaande dat het niet aan de antennes ligt ...

_________________
Citroën-historie:
DS5 Business Executive BlueHDI (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame)
C5 Ligne Business 1.6 THP (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame)
C5 VTR 2.0 (PHII) (met C3 XTR 1.4 voor mijn andere dame)
C5 Ligne Prestige 1.8 (PHI) (met ZX Aura 1.6 voor mijn andere dame)
Xantia Tentation
1.6GS pallas 1.2

Nu sinds 2021 een Volvo V60 Cross Country


11 aug 2016 21:13
Profiel
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
Menno schreef:
En dat enkel voor carplay ??? tja wat mij betreft compleet onzinnig om je daar over op te winden .... Of is het meer ?
Werkt dat bij andere merken dan wel vlekkeloos :smt017


Euhm, de miserie is begonnen na een update om die carplay aan de praat te krijgen. Mij gaat het erom dat die SMEG+ vierkant draait. Satteliet soms heel moeilijk vinden waardoor ik op plaatsen eerst mijn iPhone moet gebruiken om uberhaupt uit de stad te geraken. Als de iPhone ingeplugd is, constant terug onderbreken en soms niet meer connecteren, bij telefoongesprekken hoorden de mensen mij nauwelijks en moest ik bij belangrijke gesprekken aan de kant gaan staan en het handmatig overnemen. Voicecontrol werkte niet goed omdat de micro mank liep. En ook vaak dat ineens de navigatie blijft hangen en met wat geluk start hij ineens opnieuw op. Zo niet, is het stoppen en stilleggen en enkele minuten later de auto weer starten.

Dus ja, mss compleet onzinnig om je daarover op te winden :shock: En dit met een bedrijfswagen waar ik 50 à 60000km/jaar doe en dagelijks een 20-tal telefoons moet doen voor het werk.

Maar ze beloven mij bij Citroën Benelux om de opvolger van de SMEG+ te leveren en plaatsen, en blijkbaar hebben ze gewoon een nieuwe SMEG+ naar de dealer gestuurd en die zonder er bij stil te staan, deze heeft ingebouwd. Mijn verwondering was groot toen ik hem gisteren opstartte.

Ik kan nog niet veel zeggen over de problemen, maar gisteren op de oprit van de garage moest ik land kiezen en dat liep al eerst mank. Daarnet vertrek ik bij een klant en nadat ik het adres had ingegeven, viel hij weer uit om opnieuw op te starten. Tot nu toe horen de mensen mij wel een stuk beter met bellen. Dat is 'voorlopig' toch al een geruststelling.

Maar een mank systeem vervangen door een mank systeem? Dat kom je bij andere merken echt niet tegen.

Dus mij gaat het compleet niet over die carplay. Wel vind ik als ze een auto verkopen met carplay, dat het dan ook moet werken. En dat werkt ook. Maar het systeem loopt vooral vierkant als carplay niet op staat :D


12 aug 2016 10:46
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
GSPallas schreef:
Ik heb met de nieuwe (vervangen) Smeg nog dezelfde problemen als voorheen. De routes worden weliswaar Iers beter gepland ( minder snel door een woonwijk als voorheen) maar het 'aan' blijven staan van de achteruitrijcamera, soms totaal niet weten waar ik überhaupt ben, onnauwkeurigheid bij A- en N-wegen die naast elkaar liggen zijn weer aan de orde van de dag. Ik snap niet wat er loos is, ervan uitgaande dat het niet aan de antennes ligt ...


Zoals in mijn vorige post. Een mank systeem vervangen door een mank systeem. Enkel bij PSA zou ik nog beginnen denken.


12 aug 2016 10:47
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 nov 2009 16:06
Berichten: 3547
Woonplaats: 0227
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS5)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2017
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 198kkm
Kleur: Blanc Narcré


Naar boven
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
Beste Free_ltd
Uw mening is inmiddels overduidelijk en uw posts voegen niets meer toe.

Doe me een lol en stop met bashing en ga VAG of BMW rijden.
(dan kom je erachter dat andere merken weer andere problemen hebben)


12 aug 2016 10:57
Profiel
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
Och och, hier hebben we weer een citro-neuker die er niet tegen kan als er eens iets negatiefs wordt gezegd over zijn geliefkoosd merkje. :smt190

Ik heb al heel wat auto's gehad waar ik heel wat kms mee afgerammeld heb, maar dees heb ik nog niet meegemaakt. Enkel wat problemen met Fords vroeger, maar al de rest niks problemen. Zelfs de Koreanen hebben begrepen hoe ze auto's moeten bouwen.

Blijf jij maar in je bekrompen PSA wereldje zitten. Uit ervaring weten we dat mensen die bashen op de duitse drie er meestal nijdig om zijn dat ze het niet kunnen permitteren en dan maar met een citroën rijden. ;)


12 aug 2016 11:35
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 nov 2009 16:06
Berichten: 3547
Woonplaats: 0227
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS5)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2017
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 198kkm
Kleur: Blanc Narcré


Naar boven
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
Hahahahahahaha

Nou prima toch. Bye bye!
Toen ik nog een lease wagen had (inderdaad PSA) had mijn collega een Audi. Mag jij raden wie er meer problemen had. En oh ja...mijn andere collega had een merk met een ster......die was ook nogal vaak in de garage te vinden.
Maar, inderdaad ben ik een fan omdat ik vooral hele goede ervaringen heb.
Succes met je volgende auto.
En als je iets te melden hebt waar anderen iets aan hebben....vooral posten.
Zoniet.....lekker gaan zeuren tegen je vrouw ipv op dit forum.


12 aug 2016 11:43
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02
Berichten: 10661
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Bericht Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '
Ach Boes dat denken er in België veel meer...
Ik wil geen Duitse auto en dan krijg je die opmerking ook altijd.
En mijn antwoord is net zo eenvoudig..

Als ik perse een Duitse auto wilde dan stond die ook op de oprit.
Echter wil ik die perse niet.

Maar goed dat begrijpen sommige gewoon niet. :lol:
Er gaat een slotje op dit topic ....


12 aug 2016 13:48
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 51 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.