Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
 usb box voor een c5 2012 
Auteur Bericht
C5club Newbie
C5club Newbie

Geregistreerd: 31 maart 2014 01:24
Berichten: 3
Auto: c5 2012
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 17000
Kleur: zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht usb box voor een c5 2012
goede dag wie kan mij helpen usb box voor een c5 2012
en ik heb er alleen maar problemen mee er zijn in middels al 3 boxen in de auto gekomen en de eerste werkte prima maar die zag op het laatst de sticks niet meer de tweede box gaf geen titels weer welke artiest en titels en hij gooide de stick er bewijzen van spreken er uit en hij gaat dan naar cd 6 daar speelde hij alles af ga ik dan weer naar de cd wie er uit gegooid is speelde hij gewoon weer tot hij er weer uit gegooid word toen hebben ze er een update er op gezet en de usb box sloeg daar bij vast en nu zit er de derde box in die heeft het zelfde probleem hij geeft geen artiest of titel weer
nu komt de dealer met de volgende verklaring het komt door dat er een update op zit en die geeft de titels en artiest niet weer wat naar mijn mening onzin is een update dient er voor dat alles beter gaat lopen en niet dat de helft niet meer werkt ik heb dus nu een hele dure mp3 speler die niet veel kan doen nu mijn vraag ook al heb ik garantie de dealer doet er niets meer aan dus ik moet het nu zelf oplossen wie kan mij daar bij helpen
ik hoor het graag met vriendelijke groet john te kloeze


31 maart 2014 14:11
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 okt 2013 14:39
Berichten: 219
Auto: C3 PICASSO 1,6 Vti 5FWC
Opties: genoeg
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Organummer: 1284176
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 70000
Kleur: Beige Metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: usb box voor een c5 2012
Ik snap niet wat je bedoelt.
Heb zelf ook een C5 uit 2012

bij mij zit in 't handschoenenkastje een aansluiting voor 2 tulpstekkertjes waarop je een mp3 speller aan kunt sluiten met een daarvoor geschikt snoertje.
Bij mij werkt dat prima, moet wel zeggen dat het niet zo hard afgespeeld wordt als de radio of de Cd speler, maar dat kan ook aan de opname liggen.

Heb ik ook geprobeert om met de CD speler zelf gebrande MP3 bestanden af te spelen.
Dat lukte niet. Volgens mij is deze speler alleen geschikt voor de normale CD audio bestanden.

Een aansluiting voor usb stick is in mijn C5 niet aanwezig.


01 apr 2014 00:00
Profiel
C5club Newbie
C5club Newbie

Geregistreerd: 31 maart 2014 01:24
Berichten: 3
Auto: c5 2012
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 17000
Kleur: zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht usb box voor een c5 2012
goede dag dank je voor het antwoord Willem v Zeijl
ik heb een usb box zit ook in 't handschoenenkastje een aansluiting voor usb en een tulpstekker
maar bij mij werkt hij niet zo als hij moet werken hij geeft geen titels of artiest weer ik krijg alleen trek 1 of trek 2 enzovoort en de dealer die kan het niet veranderen en nu geven ze de schuld aan de update die op de usb box zit ik vind het wel heel makkelijk van de dealer om er zo af te komen mijn vermoeden is dat de dealer niet weten wat ze doen en wat ze moeten doen en dan is het heel makkelijk om de schuld aan de update te geven
ik hoop dat je hier iets meer mee kunt
met vriendelijke groet john te kloeze


01 apr 2014 11:11
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33386
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht usb box voor een c5 2012
Update van de usb box heeft soms niet het gewenste effect, was voor mij een reden het niet te doen ...
Ligt verder niet aan de dealer.

_________________
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien


01 apr 2014 12:09
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jan 2013 16:29
Berichten: 110
Woonplaats: Valkenswaard
Auto: C5 sedan L. Business 2.0i 16V
Opties: binnenbandverlichting, verwarmde trekhaak, electrisch verstelbare ventieldopjes, van buitenaf verstelbare binnenspiegel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11474
Productienummer: 0286
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 58000
Kleur: mativoire


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: usb box voor een c5 2012
Als het een USB box betreft van citroën: http://accessories.citroen.com/Showroom ... IRE/9702EZ

Bij uitvoeringen met een navigatiesysteem worden de titels/menu's echter niet weergegeven.

_________________
DAF 33 0.745l 4V, Fiat 128, R5, R5 Alpine Turbo, Ford Sierra 1.8 TD CLX, Ford Sierra 2.0i CLX, Toyota Celica, Porsche 944, Daewoo Espero 2.0i CD


01 apr 2014 12:44
Profiel
C5club Newbie
C5club Newbie

Geregistreerd: 31 maart 2014 01:24
Berichten: 3
Auto: c5 2012
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 17000
Kleur: zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: usb box voor een c5 2012
hartelijk dank voor het antwoord robbie63 en Menno
maar de usb box die gaf voor de update ook niets aan en de dealer heeft mij niets gevraagd of ik dat wil of niet dus ik denk dat hij niet goed is aan gesloten en als hij goed is aan gesloten hoe haal ik de update er weer van af als dat mogelijk is resetten of zo
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of een oplossing hebben als het goed is is dit inderdaad de usb box die ik heb
http://accessories.citroen.com/Showroom ... IRE/9702EZ


01 apr 2014 14:17
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jan 2013 16:29
Berichten: 110
Woonplaats: Valkenswaard
Auto: C5 sedan L. Business 2.0i 16V
Opties: binnenbandverlichting, verwarmde trekhaak, electrisch verstelbare ventieldopjes, van buitenaf verstelbare binnenspiegel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11474
Productienummer: 0286
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 58000
Kleur: mativoire


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: usb box voor een c5 2012
ben bang dat downgraden van de firmware niet mogelijk is.

_________________
DAF 33 0.745l 4V, Fiat 128, R5, R5 Alpine Turbo, Ford Sierra 1.8 TD CLX, Ford Sierra 2.0i CLX, Toyota Celica, Porsche 944, Daewoo Espero 2.0i CD


01 apr 2014 16:29
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 okt 2013 14:39
Berichten: 219
Auto: C3 PICASSO 1,6 Vti 5FWC
Opties: genoeg
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Organummer: 1284176
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 70000
Kleur: Beige Metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: usb box voor een c5 2012
Wat de mp3 bestanden betreft het volgende.

De bestanden die ik zelf afspeel heb ik voor het grootste deel zelf met de pc gemaakt van oude LP's en CD's Die zie ik wel op de losse Sandisk MP3 speler maar natuurlijk niet in het navigatie/radiovenster van de auto.

Als je over een USB ingang beschikt impliceert dit dat "de auto zelf" het bestand afspeelt en niet een apart door jou aangesloten losse mp3 speler die het digitale mp3 bestand reeds in een versterkt audiosignaal naar koptelefoon of tulpstekkertjes stuurt.

Met een directe USB ingang moet je dat dus ook in het navigatie/radiovenster kunnen zien en is het geen oplossing -maar meer de boot afhouden- van de dealer.
( of hij geeft daar mee aan niet voldoende vakkennis in huis te hebben om dit op te kunnen lossen )
Als de complete levering -dus autoradio inclusief mp3 speler- van een citroen dealer afkomstig is, hoort hij daar wel toe in staat te zijn.

Ben er trouwens zelf nog niet uit of die Citroen CD speler bij mij mp3 bestanden hoort af te kunnen spelen. Dat is me nog niet gelukt. Gewone audio CD's doen het wel.


01 apr 2014 21:42
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jan 2013 16:29
Berichten: 110
Woonplaats: Valkenswaard
Auto: C5 sedan L. Business 2.0i 16V
Opties: binnenbandverlichting, verwarmde trekhaak, electrisch verstelbare ventieldopjes, van buitenaf verstelbare binnenspiegel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11474
Productienummer: 0286
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 58000
Kleur: mativoire


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: usb box voor een c5 2012
Wat ie wel en niet heeft gedaan in het verleden is mij in de openingspost niet duidelijk geworden. Daar werden menu's en titels wel/niet weergegeven en werden sticks eruit gegooid en ging naar laatste CD's en begon dan weer iets te spelen op 3 verschillende USB boxen. I snap niets wat daar allemaal staat. Maar als ik het goed heb is het nu zo, dat geen titels en menu's worden weergegeven? Ik heb zelf niet deze configuratie, maar volgens mij treft de dealer geen blaam. Er zit een losse USB Box in zoals eerder aangegeven de 9702EZ. Wat deze allemaal wel en niet moet doen weet ik niet, maar een ding is duidelijk aangegeven op de site en staat in een eerdere post: deze USB box geeft in combinatie met een Navigatiesysteem geen titels en menu's weer dus vraag ik me af wat de dealer moet doen?

_________________
DAF 33 0.745l 4V, Fiat 128, R5, R5 Alpine Turbo, Ford Sierra 1.8 TD CLX, Ford Sierra 2.0i CLX, Toyota Celica, Porsche 944, Daewoo Espero 2.0i CD


01 apr 2014 23:06
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 okt 2013 14:39
Berichten: 219
Auto: C3 PICASSO 1,6 Vti 5FWC
Opties: genoeg
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Organummer: 1284176
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 70000
Kleur: Beige Metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: usb box voor een c5 2012
Als dat zo hoort te zijn is er inderdaad niets aan te doen.

Zelf heb ik er nooit een punt van gemaakt.
Mijn mp3 bestanden zijn zelf de artiesten zijn me bekend,
dus hoef ik ook geen -van mezelf afkomstige- tekst in het venstertje te lezen.

Aanvankelijk wou ik die mp3 bestanden op cd branden, maar achteraf gezien is het is toch makkelijker op een 12 gigabyte mp3 speler welke als verwisselbare harde schijf op je pc past.


01 apr 2014 23:34
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 okt 2013 14:39
Berichten: 219
Auto: C3 PICASSO 1,6 Vti 5FWC
Opties: genoeg
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Organummer: 1284176
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 70000
Kleur: Beige Metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: usb box voor een c5 2012
Ik heb het gezien Robbie 63

Zo'n usb box van 215 euro heb je dus niets aan bij een C5 met navigatievenster want je zit toch niets. ( alleen maar met een dialoogscherm zonder navigatie )

Bij een navigatiescherm kun je beter een mp3 speler van een paar tientjes aan die tulpstekkertjes hangen.


02 apr 2014 00:04
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.