Snelheidsbegrenzer (Limit) werkt niet, de cruise control wel
Snelheidsbegrenzer (Limit) werkt niet, Cruise Control wel
Mijn snelheidsbegrenzer (Limit) werkt niet. Even verschijnt de ondergrens 30km in beeld en daarna krijg ik een melding dat de snelheidsbegrenzer onderbroken is. Ik kan hem met de + en - knop ook niet instellen. Diezelfde knoppen op het stuur werken prima als ik de cruise control instel. Die werkt overigens prima. Er is al een nieuwe set schakelaar (453467) ingezet (n.a.v. storingscode P 2133), maar dat heeft geen resultaat gehad. Ik hoorde van iemand dat er een ander gaspedaal in moet worden gezet??? Wie kan mij helpen?? Alvast zeer bedankt.
Re: Snelheidsbegrenzer (Limit) werkt niet, de cruise control
Ik heb het idee dat het bij mij juist andersom is. Ik kan + en - wel instellen, maar vast zetten lukt niet. Hij geeft wel aan dat hij "on" staat, maar wanneer ik mijn gaspedaal los laat dan werkt hij niet.
_________________ Ex-Citroën C5 2.0 16V Tourer Ligne Business 2010 Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic 2011
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum