Ik heb goede ervaring gehad met een Bluetooth-systeem van "Parrot". Kostte iets van 150 euro. Is gewoon bij de garage ingebouwd. Dat was wel in m'n vorige auto een VolvoV70 met een originele Volvo-radio.
Ik heb contact gehad met citroen. Blijkt een bekend probleem te zijn het is wachten op de nieuwe firmware voor de myway. Alleen kunnen ze niet zeggen wanneer die komt. Wordt in ieder geval de komende maanden niet verwacht.......lekker dus.......je klanten opschepen met niet goed werkende bluetooth oplossing
Ik begrijp je reactie niet helemaal. Dit draadje is begonnen door Lenhart omdat hij in het geheel geen BT-installatie in z'n voiture heeft. Jij hebt in ieder geval nog MyWay en daar zit BT in.
- off topic- Dat BT blijkbaar niet echt universeel is (niet zo als bv. USB) ben ik met je eens. Mijn ervaring is dat het vooral aan het telefoontoestel ligt. Mijn Samsung werkte pas na 4 firmwareupdates (van Samsung dus) goed, maar de Nokia die ik ervoor had deed het vanaf het begin al prima. Ook met iPhones heb ik wel eens problemen gezien, maar we weten allemaal hoe hoog Apple standaardisatie in z'n vaandel heeft: alleen als ze het zelf bedacht hebben! Dan zijn er ook nog eens verschillende versies BT, die niet helemaal uitwisselbaar met elkaar zijn en maakt BT gebruik van verschillende "services" die wel door beide apparaten ondersteund moeten worden voor een optimale uitwisseling.
Ik sluit overigens niet uit dat ook de BT-implementatie in MyWay niet helemaal "standaard" of wellicht zelfs verouderd is. Welke firmware-versie heb je?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum