Ik reed deze morgen zoals velen door de sneeuw, het was behoorlijk glad en het sneeuwde bovendien. Na een kilometer of 10 gereden te hebben sprongen mijn parkeersensoren aan (zowel geluid als aanduiding op myway - tot in het rode gebied).
Ik heb ze toen uitgeschakeld, en na 2 minuten terug aangeschakeld. Maar 30 seconden later was het hetzelfde, de parkeersensoren vooraan begonnen opnieuw te piepen. Kan het weer hier iets mee te maken hebben?
ik probeer altijd als sport tussen de sneeuwvlokken heen te sjeezen. maar helaas. ook ik ram de sneeuwvlokken en met een PIEEEP melding mag ik daarna weer opnieuw beginnen. Het is net een Game.
het is vaak een vlok die er op valt of een ijspegel die er voor hangt of meuk van de weg wat opspat. is niet veel aan te doen. de melding gaat vanzelf weg als de zut er weer vanaf is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum