Ik ben ik het bezit van een NG4 met inbegrip v/h concertpack. Nu is de softwareversie bij mij ng4 - D - R20bis - R20.25. Nu heb ik gelezen op Planète Citroën dat men aan versie 23.21.
Aan m'n garagehouder heb ik gevraagd of hij deze kan updaten (via Citroën) naar de nieuwste versie, maar dit blijkt totaal onmogeljk te zijn....
Lijkt me niet van deze tijd dat je geen soft of firmware update kan (laten) uitvoeren op een toch wel modern toestel....
Deze vraag is, omdat ik geregeld problemen heb met m'n bluetooth verbinding. De oplossing van Citroën zou zijn, om gewoonweg het toestel volledig te vervangen... (omdat een soft update niet mogelijk is)...
Welke BT problemen heb je? Wanneer ik in de wagen stap, denkt die vaak dat ik aan het telefoneren ben zonder dat dit het geval is. De oplossing is dan om voicemail (of een ander nummer) te kiezen via de bediening op GSM en na het overgaan op te hangen. Dan pas werkt alles terug normaal.
Ik heb overigens hetzelfde versienummer als het jouwe.
Ook ik vind het vreemd dat er geen software updates voor de NG4 beschikbaar zijn terwijl dit bijv. wel voor de MyWay beschikbaar is. Ik heb een tijd geleden bij Citroen Zuid-Oost (Amsterdam) geinformeerd over een software update zij wisten hier niets van af. Wel zei de monteur dat er voor problemen met bluetooth een update beschikbaar was, maar omdat ik hier geen last van heb ben ik hier verder niet op in gegaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum