Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 automaat fluctueert toerental 
Auteur Bericht
C5club Rookie
C5club Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 maart 2012 13:50
Berichten: 27
Woonplaats: Nijmegen
Auto: c5 sedan LB autom.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 100000
Kleur: Mativoire


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: automaat fluctueert toerental
heren,

heden een bezoek gebracht bij GJO. ik had nooit kunnen verwachten dat er zo een groot verschil zou kunnen zijn bij merk garages. :smt193 een absolute aanrader. buiten het feit dat Johan en zijn mensen uiterst sympathiek en klantvriendelijk zijn kan ik je mededelen dat hier pas echt sprake is van een vakgarage. kennis en ervaring ten top. :smt023
Na een rondje testrijden eerste diagnose. na check waren de eerder in dit lijntje genoemde schroeven van het brain inderdaad los. van A tot Z erbij kunnen blijven en zeer heldere tekst en uitleg gehad over werking van etc etc (knap hoor als je dat op mij kunt overbrengen :oops: ) Tevens nog enkele andere andere kleinere storingen moeten oplossen en een probleem dat per toeval heden ochtend verscheen bij het vertrek naar GJO toe. (vervangen rem licht schakelaar) lampje EPS en ABS gingen branden met alle daaraan gekoppelde vervolg problemen zoals geen CC. toch wel maar even enkele uurtjes bezig geweest incl meerdere software updates. aan mijn eigen garage meermaals om software updates gevraagd, na reparatie hadden ze dat ook gedaan (zeiden ze) :evil: . bij GJO was duidelijk te zien dat er nog nooit eerder updates gedaan waren :?: .

de automaat olie die eruit kwam was geel (blijkt nog de hele oude te zijn). moet er aan toevoegen dat die toch echt geel was en niet zwart (oké dan enigszins vervuild) ook nagenoeg geen ijzerdeeltjes aan de magneten.

dank voor het advies om naar GJO te gaan, was het zeker waard. GJO heeft er nu een klant bij en van uit Nijmegen naar Nieuw-Vennep te rijden maakt me niks uit gezien de resultaten.

en de prijs was echt :smt023

gr

paul


20 maart 2015 16:18
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.