Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.



Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 21:02
Berichten: 10660
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
De euro 5 variant
In de c4p had deze 112 pk en 270 Nm koppel.
De c5 had nog 240 Nm

Deze motor was fijn om te rijden maar de problemen met de verstuivers enorm.
Volgens psa product eigenschap.tikken tijdens het afremmen op de motor tussen de 2300/1700 rpm
Gewoon irritant.

Moet zeggen,mede omdat het hierboven ook al te sprake kwam.
De 1,6 diesel in mijn honda heeft nergens last van
Een heerlijke motor,had deze in de c4p gelegen was deze nooit verkocht.


27 jul 2016 07:59
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 maart 2010 21:49
Berichten: 8138
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Het is een probleem dat verband houdt met het inleren. Er ontstaat geen motorschade als gevolg.
Er wordt ook veel onzin geschreven.
Vaak iets met klok en klepel.

@ Roman had jij ook de 112 pk?

_________________
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4

Hobbyauto: Burton Classic zie website


27 jul 2016 20:31
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 21:02
Berichten: 10660
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Jawel hoor


27 jul 2016 21:22
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 22:40
Berichten: 326
Auto: Citroën C5 1.6 E-HDI Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12777CJ
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 274.000
Kleur: gris aluminium


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Laatste tijd weer het terugkerend probleem gehad met inhouden bij acceleratie rond de 1700tpm ongeveer 15 à 20 minuten na koude start. Bokken, stoten, kortom ellende. Weer geprobeerd de injectoren opnieuw in te leren zoals eerder in dit draadje geschreven en inderdaad verminderde het probleem weer iets maar was nog wel in mindere mate aanwezig.
In de Franse autobladen (L'Argus occasionaankooptips) lees ik dat de 1.6 hdi's van bouwjaar 2011 en 2012, dus de Euro 5 versie, allemaal problemen hadden met de injectoren van leverancier Continental. In Frankrijk traden de eerste problemen al in 2011 kort na afleverings van de eerste 1.6 hdi's Euro 5 op. PSA vervangt in Frankrijk op eigen kosten de injectoren van alle eigenaren die problemen hebben met deze injectoren.
Nu wil het geval, ik was gisteravond laat nog onderweg in Duitsland. Na een Baustelle ga ik 130km/h rijden waarna opeens een grote klap uit de motor komt. Plotseling motorlampje aan, ESP storing en op het display "Ernstige motorstoring". Direct gestopt, motor uitgezet en opnieuw gestart. ESP storing verdwijnt, motorlampje blijft branden en motor lijkt weer normaal te lopen neemt ook gewoon weer goed gas aan. Eenmaal 100km/h rijdend, plotseling weer ESP storing en motor valt in noodloop en lijkt slechts op 3 cilinders te lopen. Geen trekkracht meer, bij acceleratie zeer sterke trillingen en plots valt de motor helemaal uit. Dus maar weer op de vluchtstrook en motor opnieuw kunnen starten. Gelukkig slaat deze weer aan maar duidelijk in noodloop. Plotseling stopt er een politiewagen achter me en de agent komt naar mijn auto aan de bijrijderszijde. Wat is er aan de hand vraagt de man, ik zo van auto kaputt. Toen op aanraden van de agent en onder begeleiding van de politiewagen de dichtstbijzijnde parkeerplaats opgezocht. Agent ook even onder de motorkap laten kijken, hij was vroeger monteur geweest vertelde hij. Zijn vermoeden, een defecte injector/verstuiver hetgeen ook mijn vermoeden is. Daarbij zegt hij; "Kaufen Sie niemals mehr einen Fransozen, das ist Müll" Ik lach een keer en kan hem alleen maar gelijk geven gezien mijn ervaringen met deze Citroën. Agent rijdt later weg mij achter latend op een parkeerplaats vol met Poolse vrachtwagenchauffeurs die er hun maaltijd zaten te koken. Ik dacht, hier moet ik niet blijven. Auto weer gestart en in noodloop en met een vaartje van 60km/h over de vluchtstrook met alarmlichten aan naar huis gereden. En dat was best nog wel een eindje. Over een stukje van 80km maar liefst 2 uur gedaan!
Straks breng ik de auto naar de Peugeot dealer in ons dorpje kijken wat hij voor mij kan betekenen.
Jammer allemaal weer. Het leek de laatste tijd juist goed te gaan met mijn storingsgevoelige C5. Als die rijdt rijdt deze lekker maar situaties zoals vannacht met gevaar voor eigen leven over de Duitse autobahn te moeten rijden met 60km/h wil ik liever nooit meer meemaken.
Ik ga dan ook de auto laten repareren en heb besloten deze nu dan toch in te ruilen alhoewel ik er bar weinig voor weer ga krijgen.
Ik ben voor mijn werk vaker 's nachts onderweg en moet van mijn auto op aan kunnen. Dit soort ellende en de ellende die ik al had in het verleden met deze auto mag gewoon niet voorkomen. Dus weer terug naar mijn oude vertrouwde merk Honda, waarschijnlijk een Civic net als mijn vriendin. Niet meer zweven maar wel weer ouderwets betrouwbaar, zonder zweet op de rug en met veel sportief rijgenot van A naar B rijden. Ik verheug me erop en kan niet wachten totdat dit C5 barrel weg is. Wat een ellende heb ik met dit ding gehad zeg. Voor mij, nooit meer een Franse auto.
Ik zal jullie laten weten wat nu uiteindelijk de oorzaak was van dit pechgeval.


05 sep 2018 09:21
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 maart 2010 21:49
Berichten: 8138
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Ik begrijp je frustratie volledig.

Toch nog even dit:
Citroenfan39 schreef:
Daarbij zegt hij; "Kaufen Sie niemals mehr einen Fransozen, das ist Müll"
Enig idee waar die injectoren vandaan komen? En wie deze injectoren nog meer gebruikt? ;)

En google eens op VW 2.0 TDI verstuiverproblemen (jij reed tenminste nog)

Dit neemt natuurlijk niet weg dat het erg vervelend voor je is!
Veel geluk met de aan te schaffen honda.

_________________
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4

Hobbyauto: Burton Classic zie website


05 sep 2018 14:29
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 21:02
Berichten: 10660
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Overstap naar Honda is hier enorm bevallen.
Dus ik kan het wel begrijpen. ;)


05 sep 2018 14:58
Profiel
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 nov 2009 15:06
Berichten: 3544
Woonplaats: 0227
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS5)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2017
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 198kkm
Kleur: Blanc Narcré


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Klote man!
Veel plezier met je nieuwe.

Overigens lult die politieman over dingen waar hij niets van weet.
PSA gebruikt Bosch en Siemens commonrail systemen.
Hoezo Frans?

Je had gewoon pech. Kan met elk merk gebeuren.
Maar dat zal men wel afdoen als gezeur van een citrofiel.


05 sep 2018 15:48
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 31 maart 2013 23:12
Berichten: 7247
Woonplaats: 0182
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Hoera, chauvinisme is ook Duiters niet vreemd. Als aan een Franse auto een Duits onderdeel kapot gaat is het Franse troep. Als zo'n ding fluitend de 1 miljoen kilometers haalt is het Duitse kwaliteit in een Frans jasje.
In die zin is de Europese eenwording in volle gang, een doorslaand succes.

De enige sjit die ik ooit met Franse diesels gehad heb op een lekke band na zat 'm in de Duitse inspuitonderdelen. Pomp, injectoren.
Maar laat je vooral lekker wat wijs maken. En neem natuurlijk vooral een Duitse auto, die zijn o zo betrouwbaar, voldoen aan alle normen en roesten niet (Mercedes wordt al de Duitse Simca genoemd).... ahum.


05 sep 2018 15:59
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 22:40
Berichten: 326
Auto: Citroën C5 1.6 E-HDI Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12777CJ
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 274.000
Kleur: gris aluminium


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
De oorzaak van het probleem is een kapotte verstuiver op cilinder nr.1.
Zowel de dorpsgarage als bij de officiële Citroëndealer geweest hier kort over de grens. De dorpsgarage met universele OBD zag op het scherm staan kapotte verstuiver cilinder nr.1 de officiële Citroën dealer met zijn Citroën software kwam ook uit op een kapotte verstuiver op cilinder nr.1. Verder nog contact gehad met een Nederlandse Citroën dealer die ik de opdracht in eerste instantie ook wilde gunnen. Maar moest daarvoor 25 km met de kapotte Citroën C5 rijden. Heb wel een poging ondernomen daar naartoe te rijden maar het ging echt niet. De C5 was amper rijdbaar en ik vreesde ervoor dat ik hiermee de boel volledig naar de knoppen zou helpen. Dus maar de Duitse Citroën dealer gekozen. Erg vriendelijk trouwens en zeer klantvriendelijk. Auto is morgen al klaar en mocht meekijken bij het uitlezen en kreeg uitgebreide uitleg. De prijs van de reparatie zowel in Nederland als Duitsland is, schrik niet, 800 euro!! :smt013
En daarmee zijn we er nog niet want eigenlijk, zo zeiden ze bij die dealer, zouden in dit geval alle vier verstuivers moeten worden vervangen wil ik de auto weer volledig betrouwbaar krijgen. Dat zou mij gaan kosten het lieve sommetje à 2200 euro! Ja, dat ga ik dus echt niet doen. De andere 3 zijn voor rekening van de volgende eigenaar. Verder een heel lang gesprek gehad met de chef werkplaats die mij een kijkje gunde in het wel en wee van de huidige Europese automobiel technologie. Trouwens, gisteren was er bij de bedrijf nog een Citroën C5 binnen gebracht met ook een kapotte verstuiver. De op dit forum zo bejubelde 2.0 hdi 163pk. Nou, die man had er nog meer pech mee dan ik. Zijn kapotte verstuiver heeft ervoor gezorgd dat de desbetreffende zuiger gesmolten is en dus zijn hele blok naar de mallemoeren. Kostenpost, bijna 5000 euro! De werkplaats chef vertelde dat je huidige moderne diesels snel moet zien te verkopen voordat ze de 150.000km bereikt hebben. Want dan komen de kosten, kapotte EGR's, kapotte koppelingen, kapotte verstuivers, kapotte roetfilters, nieuwe distributieriem en noem maar op. Gelijk heeft hij als ik de fora zo is doorlees. Diesels zijn echt niet meer de betrouwbare werkpaarden die het vroeger waren. Zoals bijvoorbeeld de onverwoestbare 1.9D dat was. Maar ook de THP is troep zegt hij. Eigenlijk, zo tussen neus en lippen door is volgens hem geen enkele PSA motor meer te vertrouwen. Ook de nieuwe 1.2 THP niet.
Ik ga mijn C5 laten repareren en dan gaat deze direct in de verkoop want ben er nu echt wel klaar mee. Kan leukere dingen verzinnen om mijn geld in te investeren dan deze bodemloze put op wielen. Een leuke vakantie bijvoorbeeld :smt193
Vooral door dit voorval verlang ik zo ontzettend terug naar mijn oude Honda Accord waarmee ik 8 jaar en 3 ton reed zonder dat er een schroef aan kapot ging. Met 3 ton, eerste koppeling, originele accu, eerste remschijven en de motor, die had alleen maar nieuwe olie en filters gezien. Kijk, zo hoort het en zo kan het ook. En zo wil ik het ook. Gewoon lekker betrouwbaar en zorgeloos rondrijden in een auto die eigenlijk toch ook wel erg lekker rijdt.
En een Duitse auto, ook die overweeg ik niet evenmin als een Franse want eigenlijk is het allemaal dezelfde rommel en veel onderdelen worden uitgewisseld tussen Franse en Duitse auto's en vice versa. Japans en dan vooral, Honda en Toyota op benzine dat is wat je hebben moet.


05 sep 2018 16:34
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 21:02
Berichten: 10660
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Nou de idtec van Honda is ook een geweldige motor,
Deze diesel is een honda blok. ;)


05 sep 2018 17:01
Profiel
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 nov 2009 15:06
Berichten: 3544
Woonplaats: 0227
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS5)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2017
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 198kkm
Kleur: Blanc Narcré


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
"citroen"fan39; vooral veel plezier van je toekomstige Honda,....
maar wat een onzin kraam je uit.
Frustratie, ja logisch maar; man, man, man, wat een totale en complete onzin.


05 sep 2018 17:37
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 22:40
Berichten: 326
Auto: Citroën C5 1.6 E-HDI Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12777CJ
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 274.000
Kleur: gris aluminium


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Roman schreef:
Nou de idtec van Honda is ook een geweldige motor,
Deze diesel is een honda blok. ;)


Ik geloof het graag Roman maar ik denk persoonlijk dat de benzine motoren van Honda minder onderhoud behoeven. Je hebt de typische dieselproblemen ook niet zoals de EGR's en de roetfilters die ook bij de Idtec op den duur aan vervanging toe zijn. Ik denk op de lange termijn, wil een auto het liefst langere tijd rijden tot over de 3 ton. Dat was ik ook met de C5 van plan maar met deze problemen nu en de problemen die ik in het verleden had met deze auto gaat hem dat echt niet worden tenzij ik mijn bankrekening erop leeg maak en dat is niet de bedoeling. Wat diesel betreft, ik maak veel te weinig kilometers om de keuze van een diesel te rechtvaardigen en de vaste lasten van een diesel zijn in Nederland torenhoog en dat gaat in de toekomst er echt niet beter op worden.
Ik denk dat ik ga voor een Civic van de 9nde generatie met de 1.8 benzine. Dat is een heel fijn en probleemloos typisch toerenblok. Om eerlijk te zijn, die typische driveability van Honda heb ik wel gemist gedurende mijn Citroën jaren. Alhoewel, ik moet zeggen, als de C5 probleemloos reed vond ik dat ook een erg fijne auto met heel veel comfort. Vorige week nog ben ik in 1 ruk door gereden van Noord Frankrijk naar Twente en dat zonder ook maar 1 tussenstop. Dat zegt wel wat over het comfort dat de C5 biedt. Een geluk bij een ongeluk trouwens dat ik deze storing niet kreeg vorige week midden in Frankrijk want dan ben je letterlijk en figuurlijk veel verder van huis.
Om op het probleem met de injectoren van de 1.6 HDI terug te komen, de problemen begonnen zich altijd voor te doen bij weersovergangen. Dus in het voorjaar en in het najaar. Vorige week was het vrij frisjes en was het stoten ook weg. Gistermorgen met het zwoele warme weer was het stoten er weer. Dit houdt dan meestal op als je zo'n half uur hebt gereden. Maar ik gok dat er iets ernstigs mis moet zijn gegaan met die verstuiver die waarschijnlijk al zeer zwak was. Heb gisteren ook meerdere keren in de volle zon in de file gestaan. In Frankrijk zeggen ze, er moet iets goed mis zijn met het binnenwerk van de Continental verstuiver. Heeft iets te maken met uitzetten en inkrimpen van de kern van de verstuiver. Is een fabrieksfout en in het buitenland, ook in Duitsland worden er nog forse coulances op verleend bij vervanging van de verstuivers. Helaas kom ik daar dus weer net niet voor in aanmerking. Want coulance geld tot 7 jaar en 140.000km. Laat de mijne nu bijna net 7 jaar zijn en 144.000km op de teller hebben staan. 4000km eerder en ik had nog recht gehad op een korting van 20% zei de Duitse chef werkplaats. Ja, conclusie is echt wel dat ik in alle opzichten geen geluk heb gehad met deze auto. Het was de meeste onbetrouwbare auto die ik ooit had. Dus, snel weg ermee en vergeten dan maar. :(


05 sep 2018 17:49
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 22:40
Berichten: 326
Auto: Citroën C5 1.6 E-HDI Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12777CJ
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 274.000
Kleur: gris aluminium


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
boes schreef:
"citroen"fan39; vooral veel plezier van je toekomstige Honda,....
maar wat een onzin kraam je uit.
Frustratie, ja logisch maar; man, man, man, wat een totale en complete onzin.


Hoezo onzin? Ik kan me voorstellen dat jij verblind bent door Citroën liefde :citrofiel maar geloof me, als je zoveel ellende had met een auto zoals ik met mijn C5 dan is de liefde snel over.
Trouwens, alle zelf benoemde "specialisten" op dit forum, ook jullie zitten er wel is faliekant naast.
De echte specialisten dat zijn nog altijd de mensen zoals die Duitse chef werkplaats die meer dan 20 jaar meedraaien in dit vak, een gedegen opleiding hebben gehad in dit vak en dagelijks dit soort problemen maar weer moeten zien op te lossen. En geloof me, volgens die chef werkplaats stikt het letterlijk van de technische problemen in het PSA wereldje. Het zijn allesbehalve degelijke auto's.


05 sep 2018 17:54
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 21:02
Berichten: 10660
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Wat is de onzin boes?


05 sep 2018 18:04
Profiel
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 nov 2009 15:06
Berichten: 3544
Woonplaats: 0227
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS5)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2017
Energielabel: A
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 198kkm
Kleur: Blanc Narcré


Naar boven
Bericht Re: Inhouden 1.6 HDI bij acceleratie in lagere versnellingen
Onzin omdat:
1; de commonrail techniek van Duitse komaf is.
2; deze componenten in heeeeeeel veel merken worden gebruikt
3; EGR ook in benzine auto's zitten
4; direct ingespoten benzine binnenkort ook roetfilters zullen hebben
5; al mijn hdi's een zeer respectabele eindstand hadden toen ik ze verkocht terwijl er niet één motorisch versleten was.Xantia 110 hdi: 480kkm, C5 I: 365kkm, C5 I: 382kkm, C5 II: 325 kkm en mijn huidig gebakje staat nu op 248kkm en gaat weg omdat ie toch tw klein is


05 sep 2018 18:12
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.