Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen 
Auteur Bericht
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 22 nov 2009 11:37
Berichten: 331
Woonplaats: 070
Auto: Mercedes E350 estate
Opties: Bi-xenon, Comand navi, HarmanK Logic7
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 151000
Kleur: iridium zilver


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
Tja het forum is er dan ook om alle probleempjes helemaal uitgekauwt te krijgen! Daar waar een andere merk berijder wellicht gewoon naar de dealer gaat en het laat verhelpen en er verder niets mee doet. Hier tref je de echte kniesoor maar tegelijkertijd een liefhebber in hart en nieren.
Enne welke terugroepacties waren er in het nieuws????? gisteren nog NIssan met

historie van citroen van breakexclusive:
Saxo VTS 16V # defecten: 1 namelijk het lampje van de asbak aantal kilometers van 17K naar 148K in drie jaar.
Citroen C5 ph1 1,8 berline AG LPG pack look: uhh geen defecten of het was een pakkingsring bij het olie filter verversen.
Citroen Xantia 1,8 break pallas LPG:1 Een accu die niet meer genoeg bijlaadde en één of andere ontluchting van het gasklephuis maar kon gewoon schoon gemaakt worden enne de verdamper zat verstopt (gewoon verwijderd en rijden maar). eindstand 247K om vervolgens in te ruilen op een c5 break exclusive.
Citroen C5 ph1 break 2.0 exclusive LPG: af een toe een melding storing catalysator of uitlaatgas maar nooit stilgevallen. eindstand 197K.
C5 V6 break ph 2: bobines oude type hebben veel dingen stuk gemaakt zoals koelfan unit, hydraulisch brein automaat en Kat. alles garantie en het lag aan de bobines.

Kortom het valt reuze mee en stilstaan doen ze vrijwel nooit bij mij.


29 okt 2010 17:26
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
jhvink schreef:
meldt er zich iemand bij de receptie met dezelfde klacht, de receptionist hoort de klacht aan en zegt ijskoud dat-ie er nog nooit van gehoord heeft en dat meneer de eerste is met zulke klachten! :roll:


:lol: klassieker!

Het is nog altijd beter dat ze dat zeggen en het repareren, dan dat ze het probleem ontkennen en het gooien op "producteigenschap". ;)

Citaat:
Tja het forum is er dan ook om alle probleempjes helemaal uitgekauwt te krijgen!


Dat gebeurt vanzelf wel, maar ik geloof niet dat het forum er is om jezelf en andere problemen aan te praten (nog voordat je überhaupt een C5 hebt zelfs).

Citaat:
maar ik begrijp je foto (bmw inclusief onkruidlook) niet goed in deze context ?


't is gewoon een mooie foto :)

maar het sluit een beetje aan bij Romans verhaal; om de een of andere rden blijft een negatief beeld makelijker plakken aan een grote Citroën dan aan een willekeurig Duits mobiel. Ik doel daarmee op het feit dat bijv. een willekeurige BWM7 of E-klasse meer elektronische problemen heeft dan een C5Ph.I.
Een A/B/C of E-klasse van de laatste 15jr roest harder dan welke Citroën dan ook! (maar ik had geen overgroeid benz plaatje)

Die premium moet wel beter zijn gedachte proefde ik ook een aantal keren in jouw posts (wellicht ten onrechte), maar de realiteit is -zoals de Duitsers zelf al zeggen- dat we allemaal koken met water. Premium is niet meer dan een marketing truc om mensen meer voor minder te laten betalen. Journalisten schermen graag met onzin als kwaliteitsindruk (en gaan voorbij aan echte kwaliteit) Het merk Volvo is hieraan bijna tenonder gegaan (moesten ook zo nodig premium doen) en Saab is al zo goed als stuk. Ik moet nog zien wat Citroëns DS lijn gaat brengen, wat het schurkt mij net iets te veel aantegen premium-onzin

Dus ik zeg trap er niet in, die zgn premium-zooi kan ook gewoon stuk en gaat ook gewoon stuk.

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


29 okt 2010 17:56
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42
Berichten: 6169
Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
jhvink schreef:
Haha, ik heb zo'n C4P. Laatst stond ik bij de dealer te wachten tot mijn auto klaar was ivm problemen met de robotbak EB6V (drukgroep vervangen enzo), meldt er zich iemand bij de receptie met dezelfde klacht, de receptionist hoort de klacht aan en zegt ijskoud dat-ie er nog nooit van gehoord heeft en dat meneer de eerste is met zulke klachten! :roll:


Dan ben jij nog aardig, ik kan me dan niet inhouden. :shock:

_________________
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune

シトロエンC6が世界で最高の車


29 okt 2010 18:14
Profiel
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 dec 2006 21:22
Berichten: 822
Woonplaats: Goirle
Auto: C5 Sedan Exclusive 2.0 Automaat
Opties: Pack Detection Exclusive Pack Protection Xenon,Navi,half leder,electr- zetels
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 133576
Kleur: Gris Aluminium EZRC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
EvilTwin schreef:
Als er een handvol mensen op meer dan 100.000 C5-3 s een probleem hebben met een middenconsole, dan lees je daar hier 30pagina's over.
Als een handvol eigenaars nog nooit echte remmen hebben gehad , dan lees je daar eindeloos over.
Dat zegt echt niks over de C5-3. Je kan dit forum niet als steekproef zien.
Het klink alsof je graag van te voren problemen wilt zien en alles aangrijpt om maar geen C5 te hoeven kopen.
Dan zeg ik, laat maar, je zult nooit tevreden zijn. Ook niet als ze de C5-3 ineens van verguld titanium gaan maken en een duizendjarige garantie geven.

Je moet een auto (welke auto dan ook) kopen om je bepaalde zaken aanspreekt, omdat je er een goed gevoel bij krijgt. Met spijkers op laag water zoeken zul je altijd blijven twijfelen achteraf (buyer's remorse) en geen enkele mate aan research vooraf kan dat voorkomen. Sorry.

Je koopt een Citroën vanwege de rallysuccessen van Loeb, of omdat de persoon André Citroën je raakt, of omdat je bewondering hebt voor de innovatie van de TA/2cv/DS/CX, of omdat ze al 80jaar de beste Dieselmotoren ter wereld maken etc. Niet omdat de leasemaatschappij haar voor 20eur/mnd goedkoper kan aanbieden dan een willekeurig stuk blik met navi en lichtmetaal.

Als je in al die redenen geen aanleiding kunt zien om een Citroën te kopen dan mis je gewoon iets en onthoud je jezelf het plezier van een auto met bollen. De prachtigste middenklasser van dit moment bovendien. Simpel.


Ben het hier volledig mee eens, als Robbob een C5 koopt, komen er waarschijnlijk weer negatieve verhalen de wereld in, over allerlei non items. Het is beter dat hij blijft bolderen in een Volvo, en daar gaat klagen over kleinigheden. Volgens mij is hij geen C5 waard, als ik C-dealer was zou ik hem geen C5 durven verkopen :lol: :lol: ,dit zijn voorlopig mijn 2 centen in dit draadje.

Grtz Sjef :citrofiel

_________________
Nu,
C5 Exclusive 2.0i 16V automaat Gris Aluminium
Citroën DS19 hydrauliek 1965
Renault Frégate Amiral 1956



ex-C5 Exclusive 2.0i 16V automaat 2005
Ganache
27-RD-FZ
ex-C5 ligne prestige2.0i 16V automaat2002
Orga#:9226CJ
90-JF-PB
ex- Xantia Harmonie 18i 16v 1996, PS-BV-24
ex BX19TRS 1988, TB-96-KN
ex BX16TRS 1983 JS-94-SB


29 okt 2010 19:25
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 mei 2009 20:42
Berichten: 5090
Woonplaats: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
Wat over internetfora gezegd wordt is wel waar: het relatieve aandeel van probleembespreking is veel groter, om de simpele reden dat mensen zich lang niet altijd bij een liefhebbersforum als dit aanmelden vanwege het feit dat hun auto zo probleemloos is :lol:

_________________
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection

Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)


30 okt 2010 07:06
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 aug 2010 19:26
Berichten: 284
Woonplaats: Friesland
Auto: C5 Break 2.2 HDI Ligne Prestige Automaat
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 10318
Productienummer: 10063
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 218000
Kleur: Gris Orageux EYTC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
:cit2

Auto's zijn emotieproducten maar we gooien er graag een sausje van ratio overheen. Een collega van mij is momenteel ook aan het kijken naar een nieuwe auto. Het moet vooral een "goede deal" zijn. Voor de laagst mogelijke bijtelling de meeste pk's en luxe, ruimte voor het hele gezin, vormgeving ook belangrijk. En ook nog een goede deal voor de werkgever natuurlijk. Ik hoor hem er elke dag over praten en als ik hem voorstel om gewoon een rondje te gaan rijden wat goed voelt dan is hij daar nog niet aan toe want nog niet alle plussen en minnen staan op een rijtje, Vreemd dan dat ik elke dag hetzelfde verhaal voorbij hoor komen met toch wel een heel grote diversiteit in merken en modellen. En als geld geen rol zou spelen zou het nog een heel andere auto worden natuurlijk. :lol:

Grootste kanshebber is een Toyota Avensis Wagon. Heeft hij nu ook en biedt eigenlijk alles wat hij wil. Maar nu is net die goede aanbieding met het actiemodel voorbij, natuurlijk ook weer flink balen :smt089 Dus Toyota zakt weer wat in de lijst :lol:

Bedenk dat een te rationele benadering eigenlijk altijd eindigt bij de eerder genoemde Toyota Avensis in een luxe versie. Meer luxe (leer, navi, knopjes voor alles), ruimte (station) en pk's (177) heeft, rationeel gezien, bijna niemand echt niet nodig. Alles daarboven is emotie.

Mijn laatste advies is stop nu even met zoeken en uitpluizen, visualiseer welke auto het mooiste op je oprit zou staan en waar je jezelf in ziet rijden. Ga naar de dealer, loop nog eens toe op de auto's die je in gedachten hebt en let bij je zelf op waar je het meest blij van wordt en kies daar gewoon voor. Dat lijkt me het begin van een prachtige nieuwe automobiele relatie. Achteraf ga je vanzelf rationele argumenten bedenken waarom het deze moest worden, zo werkt het altijd.

Ben benieuwd wat het wordt! :cit4

Guus

_________________
Mijn C5 is een werkpaard...met gevoel


30 okt 2010 08:10
Profiel
C5club Fan
C5club Fan

Geregistreerd: 28 sep 2009 21:32
Berichten: 60
Woonplaats: Venetie
Auto: C5 Tourer 2.2 HDI Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 36000
Kleur: grigio meteorite


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
Ben net als RobBob geen verstokte Citroenrijder en vind een heleboel automerken best wel mooi, als ze maar wat aparts hebben, dus dat snobbistische 'laat hem maar lekker een V70 of een Avensis kopen' van een aantal C5-rijders op dit forum vind ik eigenlijk best irritant.

Ga namelijk zelf ook nooit over een nacht ijs als ik meer dan 30.000 van mijn zuurverdiende Euros uitgeef en vind het net als RobBob leuk om over een nieuwe auto te filosoferen ook al mondt dit niet altijd uit in een aankoop (omdat ik soms wat te lang filosofeer ben ik de afgelopen maanden een goedgeprijsde bijna nieuwe C6 en een fantastiche C5 tourer misgelopen).

Rijd dus nog steeds in mijn handgeschakelde C5 tourer met de 'oude' 2.2 HDI motor in de exclusive versie uit 2009 rond, en juist omdat ik best veel weg heb van RobBob is het feit dat ik nu na ruim een jaar en 28.000 km's in mijn Citroen nog steeds supertevreden ben waarschijnlijk relevanter dan het gezever van de Ayatollahs die alle forums bevolken.

Hierbij mijn impressies van het eerste jaar met mijn C5:

- de 2.2 liter biturbo viercylinder motor van PSA is werkelijk fantastisch; hij is altijd bij de les, reageert soepel op het gaspedaal en in combinatie met de handbak voel ik me in de stad, op de Italiaanse bergweggetjes en op de stille Kroatische autoweg altijd op mijn gemak; denk dat de herziene versie met een 30tal pktjes erbij PSA's V6, een van de beste dieselmotoren die er bestaat, tot een (overbodige?) luxe maakt;

- het hydraulische veersysteem is echt een gewaarwording en geen marketinggezeur: uiterst comfortabel en toch reactief; is echt iets dat een Citroen meerwaarde geeft boven andere automerken; rijden in de sneeuw op 18'' velgen en bijna nieuwe zomerbanden was de vorige winter kinderspel maar volgende week ga ik over op winterbanden;

- de uitrusting van mijn exclusive is zeer compleet en alles in de cockpit voelt m.i. solide en hoogwaardig aan, dus geen rammeltjes of gekraak ook niet na een jaar rijden en racen;

- nooit problemen gehad met de elektronica, airco's of wat dan ook;

- enige echte 'probleem' aan het begin betrof de ecologische compositie van de remblokken: bij het inrijden floten ze een beetje, wat je juist door de algehele stilte in de cabine erg opvalt. Dealer lost alles snel en goed op (wat ik ook een belangrijk kwaliteitsaspect vind) en de eerste grote beurt kostte me 180 Euro. By the way: in de onlangs door de Autozeitung gepubliceerde betrouwbaarheidsstatistieken kwam de V70 er erg slecht af!;

-de lijn van zowel de berlina als de tourer blijf ik fantastisch vinden, veel en veel mooier dan die van de A4s en A6s, de 3 en 5 serie en zeker van de V70 en de Japanners in dezelfde klasse (toyota en subaru), maar dit is een kwestie van smaak.

Ga volgende keer bijna zeker weer voor een (nog mooiere en betere) Citroen C5 of C6! En wat de rest van de wereld (minus vriendin) over deze keuze vindt laat mij in principe koud.

_________________
Audi 100 '78 - BMW1602 '75 - BMW 525i '81 - BMW 3.0CS '73 (doe ik nooit weer weg!) - Mercedes Benz 230E '82 (2e auto voor in Nederland, voor 1000 gulden gekocht van eerste eigenaar!) - Toyota RAV4 '01 (pedalen ok, maar 0,0 emoties!)- Honda S2000 '03 (racen!)- Citroen C5 Tourer '09 (relaxen!) - Mazda CX7 (weer terug naar het stuiteren!)


30 okt 2010 09:57
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 aug 2010 19:26
Berichten: 284
Woonplaats: Friesland
Auto: C5 Break 2.2 HDI Ligne Prestige Automaat
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 10318
Productienummer: 10063
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 218000
Kleur: Gris Orageux EYTC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
giodalborgo schreef:
Ben net als RobBob geen verstokte Citroenrijder en vind een heleboel automerken best wel mooi, als ze maar wat aparts hebben, dus dat snobbistische 'laat hem maar lekker een V70 of een Avensis kopen' van een aantal C5-rijders op dit forum vind ik eigenlijk best irritant.


Goed verhaal en toe de point maar ik zou het erg waarderen als je delen (Avensis) uit mijn verhaal haalt je dit niet in een andere context plaatst.

Guus
Die trouwens sinds donderdag één van die slechte V70's heeft en daar best blij mee is! :lol:

_________________
Mijn C5 is een werkpaard...met gevoel


30 okt 2010 10:16
Profiel
C5club Fan
C5club Fan

Geregistreerd: 28 sep 2009 21:32
Berichten: 60
Woonplaats: Venetie
Auto: C5 Tourer 2.2 HDI Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 36000
Kleur: grigio meteorite


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
Beste Guus, refereerde niet aan jouw (overigens evenwichtige) bijdrage maar citeerde de V70 en Avensis gewoon omdat die auto's ergens in het draadje aan de orde waren gekomen. Sorry als dit wel zo overgekomen is!

_________________
Audi 100 '78 - BMW1602 '75 - BMW 525i '81 - BMW 3.0CS '73 (doe ik nooit weer weg!) - Mercedes Benz 230E '82 (2e auto voor in Nederland, voor 1000 gulden gekocht van eerste eigenaar!) - Toyota RAV4 '01 (pedalen ok, maar 0,0 emoties!)- Honda S2000 '03 (racen!)- Citroen C5 Tourer '09 (relaxen!) - Mazda CX7 (weer terug naar het stuiteren!)


30 okt 2010 11:12
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02
Berichten: 10662
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
giodalborgo schreef:
Ga volgende keer bijna zeker weer voor een (nog mooiere en betere) Citroen C5 of C6! En wat de rest van de wereld (minus vriendin) over deze keuze vindt laat mij in principe koud.



dat is nu een opmerking die ik niet begrijp...
een nog mooiere C5 bij mij weten zien ze er buiten een extra chroom lijstje (excl) en iets andere uitlaten V6 HDI
er toch allemaal hetzelfde uit...
een betere??? mijn "goedkope" c5 zal ik hem dan maar ff noemen... is net zo goed of slecht als de duurste C5 hoor...

maar back to the point.. de opmerking die gemaakt wordt heb ik in het begin ook al gemaakt..
90% van de leden hier kopen een C5 omdat zij die absoluut willen hebben..
en als dan iemand de vraag stelt of hij of zij wel een C5 moet kopen of een andere auto.. tja dan kunnen wij dat niet begrijpen en zeggen we ga dan voor de andere auto...
omdat al vaak genoeg gebleken is dat men naderhand de C5 gaat afkraken..

als ik op het mondeo forum of welk forum dan ook de vraag ga stellen of ik een c5 moet kopen dan ben ik ervan overtuigd dat ik dezelfde antwoorden zal krijgen...


30 okt 2010 12:17
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 aug 2010 19:26
Berichten: 284
Woonplaats: Friesland
Auto: C5 Break 2.2 HDI Ligne Prestige Automaat
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 10318
Productienummer: 10063
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 218000
Kleur: Gris Orageux EYTC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
Beter betekend dat je opties bij blijft bestellen tot de lijst leeg is....

En dan ga je alle accessoires bij bestellen die er maar zijn.....

En dan ga je modificeren en tunen......

Er is altijd een betere :lol:


Guus

_________________
Mijn C5 is een werkpaard...met gevoel


30 okt 2010 12:28
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02
Berichten: 10662
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
dat noem ik een luxere geen betere...

;)


30 okt 2010 12:30
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 aug 2010 19:26
Berichten: 284
Woonplaats: Friesland
Auto: C5 Break 2.2 HDI Ligne Prestige Automaat
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 10318
Productienummer: 10063
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 218000
Kleur: Gris Orageux EYTC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
Staat in de accessoirelijst, betere C5 €50.000,-

Maar even goed kijken

:smt190

Guus

_________________
Mijn C5 is een werkpaard...met gevoel


30 okt 2010 12:35
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02
Berichten: 10662
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
in nederland zeker.. hahaha


30 okt 2010 12:42
Profiel
C5club Fan
C5club Fan

Geregistreerd: 28 sep 2009 21:32
Berichten: 60
Woonplaats: Venetie
Auto: C5 Tourer 2.2 HDI Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 36000
Kleur: grigio meteorite


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuw + misschien wel een C5 als volgende wagen
Beter??? + 30 CV en meer km/liter en minder CO2; een volleder onderhoudsvrij en slijtvast interieur; bixenon koplampen ipv het halogeen wat ik er nu op heb zitten; gordijnairbags achter voor als mijn dochter uit de maxicosì gegroeid is; enz. Lijken mij overduidelijk verbeteringen en zeker geen overbodige luxe!

_________________
Audi 100 '78 - BMW1602 '75 - BMW 525i '81 - BMW 3.0CS '73 (doe ik nooit weer weg!) - Mercedes Benz 230E '82 (2e auto voor in Nederland, voor 1000 gulden gekocht van eerste eigenaar!) - Toyota RAV4 '01 (pedalen ok, maar 0,0 emoties!)- Honda S2000 '03 (racen!)- Citroen C5 Tourer '09 (relaxen!) - Mazda CX7 (weer terug naar het stuiteren!)


30 okt 2010 13:06
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.