Bij mijn beide C5's tot nu toe (bj 2008 en bj 2013) heb ik opgemerkt dat de 'module' cruisecontrol/snelheidsbegrenzer af en toe niet helemaal opstart bij starten van de auto.
Je krijgt dan twee streepjes op het display, en de cc kan niet ingesteld worden. Enkel de motor af en terug starten lost het probleem onmiddellijk op.
Zijn er nog mensen die dit ervaren hebben, en is er überhaupt een oplossing voor?
bij elke uitlezing is de desbetreffende fout aanwezig, maar mijn vorige C5 (ook model X7) had dit ook reeds. Blijkbaar een 'bug' die zich voordoet in bepaalde omstandigheden. Daarom mijn vraag of anderen dit ook al ervaren hebben en of er eventueel een oplossing is?
Bij mij staat de cc standaard aan, dan valt het meteen op als je start, als hij volledig uit staat zie je het niet, maar merk je het als je hem tijdens het rijden wil gebruiken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum