Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 chiptuning nu zinvol of niet voor C5 break hdi 110pk 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: chiptuning nu zinvol of niet voor C5 break hdi 110pk
...daar zal ik naar kijken.
Hopelijk is dat te vinden in de doc's.

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


25 okt 2015 00:52
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: chiptuning nu zinvol of niet voor C5 break hdi 110pk
In het document B2CB6NP0 Algemene gegevens : Versterkte handgeschakelde versnellingsbak ML6C en TURBODIESEL DW12BTED4 FAP is daar het eea over te vinden:
Citaat:
1. Gegevens

De versterkte versnellingsbak ML6C is ontwikkeld uit de ML6C-versnellingsbak :
•Een nieuw koppelingshuis
•Extra ribben op het versnellingsbakcarter voor een betere koeling
•Een nieuwe, versterkte 5-6-naaf
•Een nieuw, concentrisch hydraulisch druklager dat de drukgroep direct, zonder tussenkomst van een koppelingsvork, bedient als er op het pedaal wordt getrapt
•Aandrijfkoppel : 370 Nm (begrensd op 350 Nm in de 1e, 2e en achteruit)

De nieuwe ML6C-versnellingsbak is herkenbaar aan het nieuwe versnellingsbakcarter met ribben ("c") en het hydraulische druklager ("d").

De versnellingsbakbediening is specifiek (versnellingsbak met 6 versnellingen).

Voor het inschakelen van de achteruitversnelling moet de bus onder de knop van de versnellingshendel omhoog worden getrokken.


Bijlage:
ML6C R overbrengingen.jpg


Dat zijn precies dezelfde tandwieloverbrengingen als in de gewone ML6C van de DW10BTED4, de 136 PK HDi van de PH2 dus.

Ik zal je het document toesturen ;)

Groet,
JW


Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


25 okt 2015 14:16
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 69 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.