Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
geweest en m'n kat naar de filistijnen. hij heeft de inhoud er uit gehaald en ik kan je vertellen dat het een hele opluchting is, hij loopt weer als een zonnetje, veel rustiger en verbruikt minder en gelijk een heel stuk feller een aanrader alleen komt hij zo niet door de apk heen maar hij is net gekeurd dus kan een jaar sparen voor een nieuwe kat .
Valt wel mee, maar op de brug best te doen, maar zonder kat is ook wel APK te krijgen op gas is het erg schoon rijden.
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Dus een gewone uitlaat of tussen pijp zou ook gaan , word veel bij amerikanen gedaan als ik het goed heb , ook zwaarder geluid dan met die 8 cylinders .
Weet niet hoe het bij een 4 klinkt
Hier had iemand hetzelfde gedaan en die heeft zijn (onschuldige ogende) vrouw voor de APK naar zo'n bedrijfje gestuurd waar ze alleen APK doen en geen reparaties.
Tot zijn verbazing was de auto weer een jaar goedgekeurd ondanks de lege cat.
@ Herman
Was inderdaad op gas.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
Zover ik weet komt ie altijd door de keuring met lpg.Heeft andere uitstoot en op benzine controleren ze dan niet.Alleen of hij wel start op benzine en overstapt op lpg ook ivm controlelampjes van de gasvulling/storing etc.C3 van mijn vrouw loopt zo beroerd op benzine en perfect op lpg dat ik dat daarom nagevraagd heb.100% zeker dat als ze controleren op benzine dat de uitstoot niet goed is.
Mvg