Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Kachelventilator staakt.... 
Auteur Bericht
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 jul 2010 11:14
Berichten: 199
Woonplaats: Amsterdam
Auto: C5 Break, EW10J4
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09641
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 373000
Kleur: blauw/grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Kachelventilator staakt....
Hallo allemaal,
Probleempje. In het weekend stopte de kachelventilator onder het dashboard. Bekend probleem. Herhaaldelijk heb ik dat weten op te lossen met nw modules en stekkers op de module.
Nu iets anders: de ventilator is ws overleden. Met een directe 12 V verbinding geen sjoeger.
Ik wil bij de sloop de juiste ventilator ophalen, maar ken geen artikel/oemnummer. Wie kent het nummer?
Mijn c5 break is van mei 2003 met inmiddels ongeveer 365.000 km. Ik wil haar nog niet kwijt.
Ik hoor het graag en alvast bedankt.

_________________
Met vriendelijke groet,
Carracha

1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V


22 aug 2023 11:44
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 jul 2010 11:14
Berichten: 199
Woonplaats: Amsterdam
Auto: C5 Break, EW10J4
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09641
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 373000
Kleur: blauw/grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kachelventilator staakt....
Kachelventilator stopt er[weer mee. Module is goed, zekering 40 amp. Is ook ok. . Vervelend natuurlijk met dit weer. Nadat ik de zekering maar weer had vervangen en de draden in de bsm wat rangschikte begon de ventilator terrassen..... ik heb toen de dikke stekker met veel draden losgehaald. Wat bleek? Deze was zwart daar waar de dikkere draden in de stekker zaten, zo ook op het andere deel op de bsm. Gepoogd de stekkers schoon te maken met contactcleaner, alcohol en een fijn fijltje. De kachelventilator werkt weer.
Is het eenvoudig die stekker te vervangen door een nieuwe?
Kan iemand mij adviseren?
Mvrgr.
Carracha

_________________
Met vriendelijke groet,
Carracha

1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V


14 jan 2024 23:47
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 71 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.