Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Adieu Citroen....of: HPI horror 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 07 okt 2007 20:15
Berichten: 1617
Woonplaats: Flevoland
Auto: C5 V6 Exclusive
Opties: Vol incl. standkachel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 223.000
Kleur: Blue Mauritius


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
En bovendien.....je denkt toch zeker niet dan je op een audi niets afschrijft...... :cry:

_________________
Terug op het oude nest....Gewoon omdat het kan.


11 nov 2007 15:54
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
Volgens de meeste statistieken zitten alle auto's tussen 60 en 40% over de eerste drie jaar, groot zit per definitie aan de verkeerde kant van 50%. Wil je een lage afschrijving in % dan maakt het niet veel uit of het C6 (55) of A6 (52) is, dan moet je SLK (45) of Cayman (42) gaan rijden.

In geld uitgedrukt is de zaak weer anders, je betaalt tenslotte geen procenten maar echte Eurocenten. 60% afschrijving op een auto van 30k is net zo veel als 50% op eentje van 35k, vooral als je bedenkt dat je 5k minder hebt hoeven investeren (renteverlies)
Komt nog bij dat auto's die traditioneel "veel" afschrijven (groot&frans) altijd rijk uitgerust zijn. Koop je dezelfde opties op een equivalente Duitser erbij dan heb je het ineens over 10k extra, die je gelijk kwijt bent (de afschrijving op opties is enorm >75%) en een nog grotere investering vergen.

Tenslotte nog dit, een deel van die relatief hoge afschrijving is te verklaren uit het feit, dat ze nieuw met fikse kortingen verkocht worden. Geloof nooit in praatjes als : "deze auto kostte nieuw XX euro!" dat is irrelevant.

Bottom line is, of je nu nieuw of 2e hands koopt, je moet je erg bewust zijn van de waarde van auto's en goed inschatten wat later de verwachte opbrengst zal zijn. Het is prudenter om de waarde lager in te schatten en de opbrengst navenant lager, dan zul je, qua afschrijving, nooit verkeerd zitten. Achteraf klagen omdat je te veel betaald hebt is gewoon te laat.

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


11 nov 2007 18:11
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 okt 2006 21:15
Berichten: 1553
Woonplaats: Duivendrecht
Auto: VW Passat GTE
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2016
Energielabel: A
kilometerstand: 60000
Kleur: Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
Harm van Beek schreef:
TS deelt gewoon het verschil tussen zijn aankoopprijs en inruilprijs door het aantal maanden in bezit. Hij houdt blijkbaar, net als velen, geen rekening met wat boekhouders vinden.


Correct. De boekhouders kunnen zoveel vinden, ik heb gewoon 570 harde euro's per maand afgeschreven. Ik werk zelf voor een bank en ben echt wel bekend met allerlei boekhoudige invalshoeken, maar uiteindelijk zijn het wel de pingels die je kwijt bent...... :(

eviltwin schreef:
dan heb je dus eerder gewoon te veel betaald.


Niet dus. De prijs die ik toen betaald heb was erg goed, vergeleken met andere C5 HPI's Exclusive met dezelfde KM-stand. En ik heb toen echt uitgebreid gekeken naar wat er te koop was.
En als ik nu kijk wat een HPI van hetzelfde bouwjaar en dezelfde KM-stand doet (op Autotrack 12K en 14k) dan is de inruilprijs die de meeste dealers bieden toch echt wel laag. En ja, ik weet het: dat is appels en peren vergelijken. Want ik ruil hem in samen met een andere auto op 1 lease en 1 kleinere auto. Ok. :!:
En ja, dan moet ik hem gewoon particulier verkopen. En ja, de marges zijn niet hoog voor de dealer. Allemaal valide argumenten.

Waar ik mij echter over verbaas is dat een hele boel mede- C5 rijders hier beginnen uit te leggen hoe de inruilprijs tot stand komt, hoe het "systeem" werkt en wat de dealer er aan zou verdienen.
Er wordt echter bijna niet stilgestaan bij het feit dat de werkelijke reden van de lage inruilprijs door de dealers zelf gegeven wordt: de kwaliteit van de HPI. Want iedere andere auto, maar een gewone C5 in het bijzonder, zou me meer inruil opgeleverd hebben aldus de meeste dealers.
Maar nog veel kwalijker: het feit dat Citroen dat probleem bij de dealer en de klant neerlegd. Ik kan je vertellen dat de woorden van Citroen NL ("het is een zaak van de dealer om een goede auto af te leveren en wij als importeur doen daar niets mee") slecht vielen bij een aantal dealers. En terecht.

Ik accepteer best een lagere inruil in de constructie die ik nu voor handen heb (2x2 auto's). Dat heb ik ingecalculeerd. Maar ik accepteer de houding van Citroen NL niet.

Maar goed, a¡ls we er alsnog uitkomen dan ben ik de eerste die weer in een nieuwe Citroen stapt. Het blijven tenslotte auto's met een echt eigen karakter en daar kunnen de duitse en aziatische auto's echt niet aan tippen. Eerlijk is eerlijk. En ik kan het weten. Ik heb in het verleden in de AMI (ok, die was van mijn ouders), Evasion, BX, XM en Xsara mogen rijden......
Komen we er niet uit, dan wordt het toch een karakterloze, maar o zo goed op de weg liggende Audi.

munkman schreef:
als je zoveel moet afschrijven, is dan doorrijden in de C5, met hogere vaste lasten dan een C4 geen optie? Er gaat nu geen geld uit, dat geef je in de toekomst elke maand beetje bij beetje uit. Misschien heb je geluk en rijdt iemand je C5 total loss :D , krijg je dan de dagwaarde.


:lol: Is een optie. Maar dan hoop ik toch wel dat vrouw en kind niet totall loss zijn.......

Citroênnetje schreef:
En bovendien.....je denkt toch zeker niet dan je op een audi niets afschrijft...... :cry:


Vast wel. Maar ze zijn helaas wel wat waarde vaster dan de Citroen. Ik snap het ook niet, maar blijkbaar heeft niet iedereen door hoe lekker een C5 rijdt.. :smt017

Dit draadje begint wel erg lang te worden. Daarom wil ik het volgende voorstellen: zodra ik weet of Citroen nog wat coulance biedt dan laat ik dat weten! Mocht dat zo zijn dan is mijn vertrouwen in Citroen NL weer hersteld en geef ik iedereen een rondje in het C5 café!

Mochten Citroen en ik er niet uitkomen, dan laat ik dat ook weten. En dan zal ik met weemoed nog af en toe terugkeren op dit fraaie forum om te vertellen hoe stug geveerd en karakterloos mijn nieuwe auto is. Om dan meteen daarna met een brok in mijn keel herinneringen op te halen over de tijd dat ik niet in de file stond maar zweefde.......

Jongens, ik snap het allemaal best. Maar mijn trots en mijn Citroen hart zijn nu even gebroken. En daar moet ik even doorheen...... :? :? :?

_________________
VW Passat GTE / Skoda Citigo

C4 Picasso Intensive
C5 2.0HPi Berline 1
C4 GP 2.0 L. Business LPG
C4 Berline VTI 120 Tendance
C5 1.6HDI Break 2
C5 1.6THP Sedan LBusiness 3
C5 1.6HDI Sedan LBusiness 3
C4 Berline VTI 120 LBusiness
C5 2.0HDI Tourer LBusiness 3
C1 Collection
C5 2.7HDI Tourer Exclusive 3
C5 2.0 16v Berline Exclusive Aut 1
C5 2.0HDi Tourer 'Allemange' 3
C4 Cactus BlueHDI 100 Shine


11 nov 2007 21:59
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 okt 2006 21:15
Berichten: 1553
Woonplaats: Duivendrecht
Auto: VW Passat GTE
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2016
Energielabel: A
kilometerstand: 60000
Kleur: Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
Nou, de kogel is door de kerk. :lol: :lol: Niet dankzij Citroen NL, maar wel dankzij een prima dealer.

De dealer waar ik de auto zou gaan bestellen en die met Citroen NL in conclaaf was, wilde uiteindelijk toch geen HPI inruilen. Hij kreeg geen of onvoldoende mederwerking van Citroen NL. Heel erg jammer, want ik had het ze zeker gegund. Maar zonder dat Citroen hierin een gebaar maakte wilde hij het risico van de HPI niet nemen. Voor hem extra vervelend, want nu was ik genoodzaakt ook de lease auto bij de andere dealer te bestellen.
Voor deze laatste was de deal van het inruilen van de HPI en de Megane alleen interessant als ik naast de C4 Berline ook de C4 Grand Picasso bij hem bestelde.

Maar goed, de dealer die nu beide auto's gaat leveren deed niet al te moeilijk over de HPI, maar eigenlijk alleen omdat er een lage KM-stand op zit a©n navigatie. Anders had hij het a³a³k niet gedaan zei hij.

Al met al kregen we een acceptabele inruilprijs. Niet wat we verwacht / gehoopt hadden maar gezien de situatie wel een prijs waarmee we konden leven.

Punt blijft wel dat Citroen NL zich hier gewoon afzijdig gehouden heeft. En ik diep in mijn hart eigenlijk uit pure boosheid gewoon naar een merk over had willen stappen (ik twijfelde toch al een tijdje over andere merken). Maar wie heb ik daarmee? Mijzelf, omdat het dan een tweede keuze auto zou worden, de lease maatschappij omdat zij weer aan het werk konden met een nieuw contract en de dealer omdat hij geen auto's verkoopt en/of in onderhoud kan nemen. En ik ben nuchter genoeg om te beseffen dat Citroen NL hier geen moment wakker van ligt.
Die voelen het toch niet in hun portomennee, die een of twee auto's minder in de verkoop.

Het blijft wel een prinicipe kwestie en ik ga hier zeker nog mijn beklag over doen bij Citroen NL. Of het wat uitmaakt betwijfel ik, maar ze zullen weten dat hun arrogantie mij in ieder geval niet kon bekoren.

Al met al heb ik nog steeds een behoorlijke afschrijving gedaan. Maar er van uitgaande dat de nieuwe auto's in januari geleverd worden (ze zijn op voorraad gelukkig) kom ik op een maandelijkse afschrijving van 380 euro. Is in ieder geval beter dan de 570 euro p/m die ik bij de geboden inruilprijzen van andere dealers had moeten afschrijven.

Ik ben wel heel benieuwd naar de ervaringen van andere HPI rijders. Hoe vergaat het jullie "Grande Dame" en wat is jullie ervaring met de dealers?

Al met al:
Blij met de C4 Grand Picasso? Jazeker :!: (de Grand Picasso, daar haalt geen Mazda 5, Toyota Verso, Honda FRV, Megane Grand Scenic of welke andere MPV het bij)
Blij met de C4 1.6 Berline? Echt wel :!:
Blij met de dealer en zijn bod? Gezien de situatie wel.
Blij met Citroen NL? Zeker niet! :evil:

_________________
VW Passat GTE / Skoda Citigo

C4 Picasso Intensive
C5 2.0HPi Berline 1
C4 GP 2.0 L. Business LPG
C4 Berline VTI 120 Tendance
C5 1.6HDI Break 2
C5 1.6THP Sedan LBusiness 3
C5 1.6HDI Sedan LBusiness 3
C4 Berline VTI 120 LBusiness
C5 2.0HDI Tourer LBusiness 3
C1 Collection
C5 2.7HDI Tourer Exclusive 3
C5 2.0 16v Berline Exclusive Aut 1
C5 2.0HDi Tourer 'Allemange' 3
C4 Cactus BlueHDI 100 Shine


12 nov 2007 21:49
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 okt 2006 21:15
Berichten: 1553
Woonplaats: Duivendrecht
Auto: VW Passat GTE
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2016
Energielabel: A
kilometerstand: 60000
Kleur: Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
c5mol schreef:
ben nog niet erg bekend met hpi problemen,
jammer dat je aan het kortste eind trekt.
Hoe zijn/waren jouw eigen ervaringen met dit type.


Behalve de inruilperikelen? Erg goed! Ik heb een paar keer de melding "anti vervuilingssysteem werkt onvoldoende" gehad a©n ik heb de EGR klep laten vervangen. Maar dit is niet specifiek een probleem van de HPI.
Verder geen motor gerelateerde problemen gehad.

_________________
VW Passat GTE / Skoda Citigo

C4 Picasso Intensive
C5 2.0HPi Berline 1
C4 GP 2.0 L. Business LPG
C4 Berline VTI 120 Tendance
C5 1.6HDI Break 2
C5 1.6THP Sedan LBusiness 3
C5 1.6HDI Sedan LBusiness 3
C4 Berline VTI 120 LBusiness
C5 2.0HDI Tourer LBusiness 3
C1 Collection
C5 2.7HDI Tourer Exclusive 3
C5 2.0 16v Berline Exclusive Aut 1
C5 2.0HDi Tourer 'Allemange' 3
C4 Cactus BlueHDI 100 Shine


12 nov 2007 21:53
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 07 okt 2007 20:15
Berichten: 1617
Woonplaats: Flevoland
Auto: C5 V6 Exclusive
Opties: Vol incl. standkachel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 223.000
Kleur: Blue Mauritius


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
Pfffffff,

Deze is voor de poorten van *** weggesleept. Gefeliciteerd voor zowel jou als de nieuwe Citroens.. ;-) .

Beter een Citroen zonder bollen dan helemaal geen Citroen.. :D

_________________
Terug op het oude nest....Gewoon omdat het kan.


12 nov 2007 22:01
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 15:50
Berichten: 5300
Woonplaats: Glanerbrug
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
De C4GP is er toch ook mét bollen?

_________________
C4GP 2.0 16V LPG-G3


12 nov 2007 22:05
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 23:54
Berichten: 4883
Woonplaats: Leiden
Auto: C6 3.0HDI Exclusive
Opties: 1 van 3
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 165.000
Kleur: Blanc Banquise


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
Id :evil: Sloop de plakplaatjes HPI eraf en ruil hem in als een 2.0-16v, toch ?

Gr. Ronald

_________________
C6 3.0 V6 HDI Exclusive, BVA6, 09/2009, 120.000 km, Blanc Banquise, ORGA ?????CJ
Jinba Ittai Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl,
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5 en 1x C6)


12 nov 2007 22:28
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 okt 2006 21:15
Berichten: 1553
Woonplaats: Duivendrecht
Auto: VW Passat GTE
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2016
Energielabel: A
kilometerstand: 60000
Kleur: Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
Ronald schreef:
Id :evil: Sloop de plakplaatjes HPI eraf en ruil hem in als een 2.0-16v, toch ?

Gr. Ronald


;-) Tja, zo zit ik niet in elkaar. Da's ook de reden waarom ik hem niet particulier wil verkopen. Stel dat je iemand treft die geen idee heeft wat de HPI is (of eigenlijk kan zijn), moet je je dan van de domme houden en hem verkopen? Of moet je dan eerlijk zijn en zeggen dat mijn HPI geen problemen heeft maar dat er wel generieke problemen zijn met de HPI? Ik hou het op het laatste....

EW schreef:
De C4GP is er toch ook mét bollen?


De Exclusive heeft pneumatische vering achter. Is niet helemaal hetzelfde als de bollen van de C5 dacht ik.

Citroênnetje schreef:
Pfffffff,

Deze is voor de poorten van *** weggesleept. Gefeliciteerd voor zowel jou als de nieuwe Citroens.. ;-) .

Beter een Citroen zonder bollen dan helemaal geen Citroen.. :D


Nu weer helemaal mee eens :lol: Maar een paar dagen geleden dacht ik daar toch even anders over. Temperamentvol volk, die Citrofielen of ligt het alleen aan mij?

_________________
VW Passat GTE / Skoda Citigo

C4 Picasso Intensive
C5 2.0HPi Berline 1
C4 GP 2.0 L. Business LPG
C4 Berline VTI 120 Tendance
C5 1.6HDI Break 2
C5 1.6THP Sedan LBusiness 3
C5 1.6HDI Sedan LBusiness 3
C4 Berline VTI 120 LBusiness
C5 2.0HDI Tourer LBusiness 3
C1 Collection
C5 2.7HDI Tourer Exclusive 3
C5 2.0 16v Berline Exclusive Aut 1
C5 2.0HDi Tourer 'Allemange' 3
C4 Cactus BlueHDI 100 Shine


12 nov 2007 22:42
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36
Berichten: 14808
Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
MichielC5 schreef:
c5mol schreef:
ben nog niet erg bekend met hpi problemen,
jammer dat je aan het kortste eind trekt.
Hoe zijn/waren jouw eigen ervaringen met dit type.


Behalve de inruilperikelen? Erg goed! Ik heb een paar keer de melding "anti vervuilingssysteem werkt onvoldoende" gehad a©n ik heb de EGR klep laten vervangen. Maar dit is niet specifiek een probleem van de HPI.
Verder geen motor gerelateerde problemen gehad.

Zie ik hier een mooie deal opbloeien?

Oh nee, MichielC5 wil dat niet...

_________________
Groeten,
Harm.

Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.


12 nov 2007 22:56
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 okt 2006 21:15
Berichten: 1553
Woonplaats: Duivendrecht
Auto: VW Passat GTE
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2016
Energielabel: A
kilometerstand: 60000
Kleur: Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
Harm van Beek schreef:
Oh nee, MichielC5 wil dat niet...


:lol:
Als hij weet waar hij aan begint vind ik het prima.......

Iets van:

Te koop, zo goed als nieuwe C5 2.0 Exclusive (HPI). Ziet er uit als nieuw, nooit problemen gehad. Moet weg wegens overcompleetheid. Vriendenprijsje.....8000 euro. Garantie tot aan het motorblok!

Of moet ik het HPI toch wat beter leesbaar neerzetten? :roll:

_________________
VW Passat GTE / Skoda Citigo

C4 Picasso Intensive
C5 2.0HPi Berline 1
C4 GP 2.0 L. Business LPG
C4 Berline VTI 120 Tendance
C5 1.6HDI Break 2
C5 1.6THP Sedan LBusiness 3
C5 1.6HDI Sedan LBusiness 3
C4 Berline VTI 120 LBusiness
C5 2.0HDI Tourer LBusiness 3
C1 Collection
C5 2.7HDI Tourer Exclusive 3
C5 2.0 16v Berline Exclusive Aut 1
C5 2.0HDi Tourer 'Allemange' 3
C4 Cactus BlueHDI 100 Shine


12 nov 2007 23:09
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36
Berichten: 14808
Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
:smt017

Sja... De koper van het forum weet wat hij koopt....

_________________
Groeten,
Harm.

Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.


12 nov 2007 23:10
Profiel
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jun 2006 11:41
Berichten: 11348
Woonplaats: Apeldoorn
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
Waarom zou je hem niet gewoon mogen verkopen? tis toch geen probleem auto?
zet hem op marktplaats en prijs hem aan, misschien is de volgende net zo gelukkig :oops:
Als koper weet je dat je altijd een risico loopt.

_________________
Met vriendelijke groet
Herman.........

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

klik



_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.


12 nov 2007 23:12
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 okt 2006 21:15
Berichten: 1553
Woonplaats: Duivendrecht
Auto: VW Passat GTE
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2016
Energielabel: A
kilometerstand: 60000
Kleur: Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
Harm van Beek schreef:
:smt017

Sja... De koper van het forum weet wat hij koopt....


En dan heb ik er geen moeite mee.

Herman schreef:
Waarom zou je hem niet gewoon mogen verkopen? tis toch geen probleem auto?
zet hem op marktplaats en prijs hem aan, misschien is de volgende net zo gelukkig :oops:
Als koper weet je dat je altijd een risico loopt.


Daarom zou ik denk ik geen goede autohandelaar zijn. Er wordt nog gezocht naar iets waar ik wel goed in ben.....

_________________
VW Passat GTE / Skoda Citigo

C4 Picasso Intensive
C5 2.0HPi Berline 1
C4 GP 2.0 L. Business LPG
C4 Berline VTI 120 Tendance
C5 1.6HDI Break 2
C5 1.6THP Sedan LBusiness 3
C5 1.6HDI Sedan LBusiness 3
C4 Berline VTI 120 LBusiness
C5 2.0HDI Tourer LBusiness 3
C1 Collection
C5 2.7HDI Tourer Exclusive 3
C5 2.0 16v Berline Exclusive Aut 1
C5 2.0HDi Tourer 'Allemange' 3
C4 Cactus BlueHDI 100 Shine


12 nov 2007 23:16
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36
Berichten: 14808
Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Adieu Citroen....of: HPI horror
Tuurlijk mag hij zo verkocht worden....

_________________
Groeten,
Harm.

Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.


12 nov 2007 23:17
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.