Forumregels
      Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
		    Berichten: 2551
      		Lid geworden op: 21 aug 2007 20:06
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Toyota RAV4 Hybride
      			      		      			      				Brandstof: Hybride
      			      		      			      				Bouwjaar: 2020
      			      		      			      				Energielabel: A
      			      		      			      				kilometerstand: 2k
      			      		      			      				Kleur: Midnight Blue
      			      		      			      				Locatie: Nijmegen
      			      		      		
      		      		      		        Beste mensen, 
Ik was net even de achterklep aan het bekijken, na het lezen van wat posts over het spuiten van de achterklep. En wat zag ik ? Roest ! Is dit nu de beruchte achterklep roest, of is het een variant ?
Zowel links als rechts van de handgreep : Kan iemand mij een indicatie van de kosten geven, of is het een garantie kwestie (bouwjaar 2003) ? En als het garantie is, doet Citroen dan moeilijk wanneer de auto niet door de dealer is onderhouden ?
    				
    				
    				
    				    				Ik was net even de achterklep aan het bekijken, na het lezen van wat posts over het spuiten van de achterklep. En wat zag ik ? Roest ! Is dit nu de beruchte achterklep roest, of is het een variant ?
Zowel links als rechts van de handgreep : Kan iemand mij een indicatie van de kosten geven, of is het een garantie kwestie (bouwjaar 2003) ? En als het garantie is, doet Citroen dan moeilijk wanneer de auto niet door de dealer is onderhouden ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten, Marc
    				
    				    			Berichten: 6469
      		Lid geworden op: 28 mei 2006 16:09
      		
      		
      		      		      			      				Auto: 2.2 HDiF 200PK / 450 Nm Exclusieve VF7RW4HLADL514150
      			      		      			      				Opties: Dashcam voor en achter
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2013
      			      		      			      				Phase: 3 ( C5 II X7 )
      			      		      			      				Organummer: 13367
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVA6
      			      		      			      				kilometerstand: 148.000+
      			      		      			      				Kleur: Met wit meer pit EWPB
      			      		      			      				Locatie: Anna Paulowna
      			      		      		
      		      		      		        Dat is idd de beroemde roest.
Aan de onderkant van de greep bij de kentekenverlichtingslampjes zal je waarschijnlijk nog meer aantreffen.
Het laten spuiten heeft mij 300 euro gekost en het is géén garantie.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Aan de onderkant van de greep bij de kentekenverlichtingslampjes zal je waarschijnlijk nog meer aantreffen.
Het laten spuiten heeft mij 300 euro gekost en het is géén garantie.
...Deze C5 sinds 21-11-2020...Gekocht bij km.stand 148.200... 
Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie
Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.
"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"
    				
    				    			Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie
Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.
"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"
Berichten: 388
      		Lid geworden op: 21 jan 2007 21:17
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.2 HDi-16v 6v Exclusive Break
      			      		      			      				Opties: RT3, JBL
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2004
      			      		      			      				Energielabel: D
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 10080
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM6
      			      		      			      				kilometerstand: 303000
      			      		      			      				Kleur: gris iceland
      			      		      			      				Locatie: Utrecht
      			      		      		
      		      		      		        Als je dichtbij een Citroendealer woont kun je ook gewoon de auto daar altijd voor de deur parkeren met de tekst duidelijk leesbaar achter het raam: "Een Citroen roest nog steeds!!! Koopt geen Citroen!!!" Misschien dat het dan goedkoper kan.  
Ik laat het overigens gewoon zitten tot de klep eraf valt.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					
Ik laat het overigens gewoon zitten tot de klep eraf valt.
C5 2.2 HDi-16v 6v Break, jbl + tel + navi (RT3), 7/2004, 303.000, ice blue metallic VERKOCHT
Voorloper P508 SW1.6 thp
In bestelling: P508 SW 1.6 hdi 2-tronic noir perla nera, pack look, xenon, sensoren v+a, leder, afneembare trekhaak en integrated sound upgrade
    				
    				    			Voorloper P508 SW1.6 thp
In bestelling: P508 SW 1.6 hdi 2-tronic noir perla nera, pack look, xenon, sensoren v+a, leder, afneembare trekhaak en integrated sound upgrade
Berichten: 868
      		Lid geworden op: 12 sep 2007 23:15
      		
      		
      		      		      			      				Auto: xc70 Limited Edition
      			      		      			      				Opties: bijna alles
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2012
      			      		      			      				Energielabel: B
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM6
      			      		      			      				kilometerstand: 60dkm
      			      		      			      				Kleur: Twilight Bronze
      			      		      		
      		      		      		        idd, heel bekend.
Roest, niet van binnenuit, maar door een ontwerpfout.
De handgreep van de achterklep drukt o.a. aan de zijkanten tegen de lak / trilt tegen de lak (met een redelijk scherpe rand), waardoor er scheurtjes/slijtplekjes in de lak komen wat roest veroorzaakt.
Ik heb bij mijn auto een rubber seal (uit 1à2mm dik rubber gesneden) tussen de handgreep en achterklep gemonteerd. Jammer dat citroen dit niet heeft voorzien, de remedie is zo simpel.
Ik moet m'n klep echter nog een keer netjes spuiten (of laten spuiten). Bij mij was het ook erger (misschien veel kilometers=veel trillingen).
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Roest, niet van binnenuit, maar door een ontwerpfout.
De handgreep van de achterklep drukt o.a. aan de zijkanten tegen de lak / trilt tegen de lak (met een redelijk scherpe rand), waardoor er scheurtjes/slijtplekjes in de lak komen wat roest veroorzaakt.
Ik heb bij mijn auto een rubber seal (uit 1à2mm dik rubber gesneden) tussen de handgreep en achterklep gemonteerd. Jammer dat citroen dit niet heeft voorzien, de remedie is zo simpel.
Ik moet m'n klep echter nog een keer netjes spuiten (of laten spuiten). Bij mij was het ook erger (misschien veel kilometers=veel trillingen).
IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
    				
    				    			Berichten: 1206
      		Lid geworden op: 31 mei 2006 21:32
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Tourer LB 2009
      			      		      			      				Opties: Half leer, Myway
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2009
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 3 ( C5 II X7 )
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 125000
      			      		      			      				Kleur: Blue Bourrasque
      			      		      			      		      			      				Locatie: Wagenborgen
      			      		      		
      		      		      			
      				Contacteer:
              
        				
        				
              
      			
      		      		        Mijn achterklep is een paar maand geleden op kosten an citroen nederland nog gespoten. Het kan dus nog wel onder lakgarantie vallen, even informeren bij de dealerKlussie schreef: Het laten spuiten heeft mij 300 euro gekost en het is géén garantie.

C5 Tourer 2.0i 16V Ligne Business '09 (Blue Bourrasque)
C1 Ambiance 5d, airco, LMV '09 (Vert Mica)
BX 14E '86 (Blanc Cremant)
Ex: BX (2x), Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 Break HDi
Berichten: 20
      		Lid geworden op: 12 aug 2009 14:21
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break 2.0 16V
      			      		      			      				Opties: metallic lak, Ligne Prestige uitvoering
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10250
      			      		      			      				Productienummer: 10546
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 108000
      			      		      			      				Kleur: gris alu met - EZRC
      			      		      			      				Locatie: Utrecht
      			      		      		
      		      		      		        Beste Marcus,
Ik zou mij op het volgende standpunt stellen: Roest van binnen uit of door een ontwerpfout is om het even. Citroën geeft anticorrosiegarantie. Je lees meer over de voorwaarden van deze garantie in het garantieboekje dat bij de C5 is meegegeven. In het kort: (bij punt 4) gratis reparatie van carrosseriedelen waarvan de lak uiterlijk e/o kwa hechting afwijkingen vertoont (..) echter niet (punt 5) door een van buiten komende oorzaak als beschadiging door steenslag, aanrijding, slecht onderhoud ed. Voorwaarden (punt 6) aantoonbare periodieke controle door Citroën erkend bedrijf volgens de in het onderhouds boekje aangegeven tijdsintervallen (4, 6, 8 en 10 jaar met marge van 4 mnd).
Wil de dealer niet meewerken of wordt je afgewimpeld: officiële klachtbrief (aangetekend versturen!) aan dealer en evt een CC-tje naar Citroën NL. In verder stadium je tot de BOVAG wenden om te bemiddelen.
Bij mijn C5-II zag ik trouwens ook al 2 minuscule blaasjes....
Succes
ErikS
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Ik zou mij op het volgende standpunt stellen: Roest van binnen uit of door een ontwerpfout is om het even. Citroën geeft anticorrosiegarantie. Je lees meer over de voorwaarden van deze garantie in het garantieboekje dat bij de C5 is meegegeven. In het kort: (bij punt 4) gratis reparatie van carrosseriedelen waarvan de lak uiterlijk e/o kwa hechting afwijkingen vertoont (..) echter niet (punt 5) door een van buiten komende oorzaak als beschadiging door steenslag, aanrijding, slecht onderhoud ed. Voorwaarden (punt 6) aantoonbare periodieke controle door Citroën erkend bedrijf volgens de in het onderhouds boekje aangegeven tijdsintervallen (4, 6, 8 en 10 jaar met marge van 4 mnd).
Wil de dealer niet meewerken of wordt je afgewimpeld: officiële klachtbrief (aangetekend versturen!) aan dealer en evt een CC-tje naar Citroën NL. In verder stadium je tot de BOVAG wenden om te bemiddelen.
Bij mijn C5-II zag ik trouwens ook al 2 minuscule blaasjes....
Succes
ErikS
Groeten Erik
    				
    				    			Berichten: 2551
      		Lid geworden op: 21 aug 2007 20:06
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Toyota RAV4 Hybride
      			      		      			      				Brandstof: Hybride
      			      		      			      				Bouwjaar: 2020
      			      		      			      				Energielabel: A
      			      		      			      				kilometerstand: 2k
      			      		      			      				Kleur: Midnight Blue
      			      		      			      				Locatie: Nijmegen
      			      		      		
      		      		      		        Aan deze voorwaarde voldoe ik al niet, want m'n C5 is van 2003 (6 jaar nu) en ik heb geen controle bewijzen. Dat wordt dus op eigen kosten. Ik zal eens informeren bij de spuiter waar ze over een maand heen gaat voor de paaltjeschade.ErikS schreef:.... Voorwaarden (punt 6) aantoonbare periodieke controle door Citroën erkend bedrijf volgens de in het onderhouds boekje aangegeven tijdsintervallen (4, 6, 8 en 10 jaar met marge van 4 mnd).....
Bedankt iedereen voor de antwoorden.

Groeten, Marc
    				
    				    			Berichten: 868
      		Lid geworden op: 12 sep 2007 23:15
      		
      		
      		      		      			      				Auto: xc70 Limited Edition
      			      		      			      				Opties: bijna alles
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2012
      			      		      			      				Energielabel: B
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM6
      			      		      			      				kilometerstand: 60dkm
      			      		      			      				Kleur: Twilight Bronze
      			      		      		
      		      		      		        Bij mijn auto hebben ze in het onderhoudsboekje de 4 jarige corrosieinspectie niet afgevinkt. Je vraagt je dan gelijk af wat het nut was om de auto al die jaren 'dealer onderhouden' te laten zijn.
Goede les voor volgende keer: controleer alles (maar dan ook werkelijk alles) wat een dealer doet: er zitten kennelijk regelrechte prutsers tussen. Je moet dan helaas gelijk ook weten waarop je allemaal moet controleren wat inhoudt dat je meer kennis moet hebben dan een dealer 
 
Wel verontrustend dat de PHII hier dus kennlijk ook last van zou kunnen krijgen.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Goede les voor volgende keer: controleer alles (maar dan ook werkelijk alles) wat een dealer doet: er zitten kennelijk regelrechte prutsers tussen. Je moet dan helaas gelijk ook weten waarop je allemaal moet controleren wat inhoudt dat je meer kennis moet hebben dan een dealer
 
 Wel verontrustend dat de PHII hier dus kennlijk ook last van zou kunnen krijgen.
IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
    				
    				    			Berichten: 2874
      		Lid geworden op: 19 jun 2008 14:44
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.0i 16V Exclusive
      			      		      			      				Opties: Pack Athena, elektrisch verstelbare voorstoelen, geflushte automaat
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: D
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10227
      			      		      			      				Productienummer: 10077
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVA4
      			      		      			      				kilometerstand: 111.111
      			      		      			      				Kleur: Rouge Profond KKQD**
      			      		      			      				Locatie: Huisduinen
      			      		      		
      		      		      		        Ik wil dit niet bagatelliseren, maar 'verontrustend' vind ik een zwaar begrip. Roestvorming rond de handgreep is niet mooi (en ik wil mijn auto ook mooi houdenGuidoK schreef:Wel verontrustend dat de PHII hier dus kennlijk ook last van zou kunnen krijgen.
 ) maar het is geen constructief drama, de sterkte van de auto wordt niet aangetast (wel een constructiefout, had in de fabriek voorkomen kunnen worden).
 ) maar het is geen constructief drama, de sterkte van de auto wordt niet aangetast (wel een constructiefout, had in de fabriek voorkomen kunnen worden).Dyane, 2CV, 2CV, DSuper5(lpg) GS1220Club(lpg) GS1220Club(lpg) Renault20TS(lpg) CXAthena(lpg) CX20Pallas(lpg) GSASpecial(lpg) XM20(lpg) Audi80TDi(lease) BX1,6, CX22TRS(lpg) XM20i16VBreak(lpg) CX22Croisette(lpg) Xantia20i16V(lpg) CX20Break, C520iBreakDiff, C520iBreakLP, C520iExclusive

    				
    				    			
Berichten: 20
      		Lid geworden op: 12 aug 2009 14:21
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break 2.0 16V
      			      		      			      				Opties: metallic lak, Ligne Prestige uitvoering
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10250
      			      		      			      				Productienummer: 10546
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 108000
      			      		      			      				Kleur: gris alu met - EZRC
      			      		      			      				Locatie: Utrecht
      			      		      		
      		      		      		        Als consument heb je ook een onderzoeksplicht (tav wel of niet uitgevoerde controles - reactie GuidoK). 
Blijkbaar is het bekend fenomeen, dus niet geschoten is altijd mis! En idd is het cosmetisch...
Toch succes ermee!
ErikS
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Blijkbaar is het bekend fenomeen, dus niet geschoten is altijd mis! En idd is het cosmetisch...
Toch succes ermee!
ErikS
Groeten Erik
    				
    				    			Berichten: 868
      		Lid geworden op: 12 sep 2007 23:15
      		
      		
      		      		      			      				Auto: xc70 Limited Edition
      			      		      			      				Opties: bijna alles
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2012
      			      		      			      				Energielabel: B
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM6
      			      		      			      				kilometerstand: 60dkm
      			      		      			      				Kleur: Twilight Bronze
      			      		      		
      		      		      		        Ik vind het verontrustend dat ze het in een doorontwikkeling van een model niet hebben kunnen verhelpen, aangezien dergelijke zaken voor een auto ontwerper altijd een punt van aandacht zijn.
Het is heel normaal om body onderdelen welke tegen de lak komen of kunnen komen in rubbers in te pakken (deden ze in de jaren 50 ook al), en dit hebben ze dus een 2e keer over het hoofd gezien.
Dat jij het niet verontrustend vind is heel fijn voor je; je wilt echter wel je auto kennelijk roestvrij houden.... (waarom eigenlijk als het toch maar cosmetisch is.... cosmetisch is toch niet belangrijk in jouw redenering?)
En qua onderzoeksplicht... tuurlijk, echter als je een auto in onderhoud houdt bij een dealer zou daar een stukje vertrouwen en kundigheid bij moeten horen. Zo kan je alles wel wegredeneren, maar dat neemt de kern van de zaak niet weg.
Als ik naar een dokter ga, wil ik ook goed advies en bijvoorbeeld eventuele instructies over hoe ik bijvoorbeeld medicijnen moet innemen en waarop ik alert gemaakt moet worden.
Mijn dealer wil de achterklep niet spuiten; het is geen roest van binnenuit is zijn redenering.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Het is heel normaal om body onderdelen welke tegen de lak komen of kunnen komen in rubbers in te pakken (deden ze in de jaren 50 ook al), en dit hebben ze dus een 2e keer over het hoofd gezien.
Dat jij het niet verontrustend vind is heel fijn voor je; je wilt echter wel je auto kennelijk roestvrij houden.... (waarom eigenlijk als het toch maar cosmetisch is.... cosmetisch is toch niet belangrijk in jouw redenering?)
En qua onderzoeksplicht... tuurlijk, echter als je een auto in onderhoud houdt bij een dealer zou daar een stukje vertrouwen en kundigheid bij moeten horen. Zo kan je alles wel wegredeneren, maar dat neemt de kern van de zaak niet weg.
Als ik naar een dokter ga, wil ik ook goed advies en bijvoorbeeld eventuele instructies over hoe ik bijvoorbeeld medicijnen moet innemen en waarop ik alert gemaakt moet worden.
Mijn dealer wil de achterklep niet spuiten; het is geen roest van binnenuit is zijn redenering.
IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
    				
    				    			Berichten: 20
      		Lid geworden op: 12 aug 2009 14:21
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break 2.0 16V
      			      		      			      				Opties: metallic lak, Ligne Prestige uitvoering
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10250
      			      		      			      				Productienummer: 10546
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 108000
      			      		      			      				Kleur: gris alu met - EZRC
      			      		      			      				Locatie: Utrecht
      			      		      		
      		      		      		        Tuurlijk Guido, maar je kunt je onderhoudsboekje toch even nakijken of eea goed is geregistreerd? (want als je wilt claimen zul je moeten kunnen bewijzen - "hij die stelt bewijst")
Groet Erik
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Groet Erik
Groeten Erik
    				
    				    			Berichten: 63
      		Lid geworden op: 20 mar 2008 19:41
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.0 16v Ligne prestige
      			      		      			      				Opties: Rw-A/Parksensore-A/cruise control/ Schuifdak (elektrisch) / trekhaak(afn.)
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2001
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 9076
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVA4
      			      		      			      				kilometerstand: 150000
      			      		      			      				Kleur: rood
      			      		      		
      		      		      		        Die van mij is inderdaad ook nog onder garantie gespoten door Citroen. Wat hij toen zei is dat dit nog onder fabrieksgarantie viel maar ik had de auto net een half jaar( 6mnd en 4 dagen) in bezit maar had 6 maanden bovag. Het viel mij toen pas op dat dit gebeurde maar is keurig verholpen.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Berichten: 868
      		Lid geworden op: 12 sep 2007 23:15
      		
      		
      		      		      			      				Auto: xc70 Limited Edition
      			      		      			      				Opties: bijna alles
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2012
      			      		      			      				Energielabel: B
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM6
      			      		      			      				kilometerstand: 60dkm
      			      		      			      				Kleur: Twilight Bronze
      			      		      		
      		      		      		        Ja, ik zag het ook, de vorige eigenaar niet. Daarnaast moet je je realiseren dat dit noodzakelijk is voor het claimen van garantie. Het is allemaal kleine lettertjeswerk, en ik stel ook helemaal niet dat de verantwoordelijkheid niet bij de bezitter van de auto ligt, maar ik stel alleen dat ik vind dat een dealer dit zelf zou moeten doen, danwel de gebruiker hierop attend moet maken etc. Daarvoor vind ik dat je een dealer óók betaald. Anders kan je net zo goed naar de turk op de hoek; die is 2x zo goedkoop.ErikS schreef:Tuurlijk Guido, maar je kunt je onderhoudsboekje toch even nakijken of eea goed is geregistreerd? (want als je wilt claimen zul je moeten kunnen bewijzen - "hij die stelt bewijst")
Groet Erik
Waarom denk je bijv dat je hedentendage bijv ook een brief voor je apk krijgt... omdat je het dan niet vergeet; en dat is zelfs jaarlijks. Dit is pas naar 4 jaar. Als een auto regulier naar de dealer gaat voor de km beurten, dat hoort de dealer imo te zien van: 'oh, het is ook tijd voor de 4 jaarlijkse lakinspectie; die doe ik er gelijk even bij'. Hij stempelt immers ook de km beurten af, dus hij ziet gelijk of de corrosieinspectie al is uitgevoerd.
Ik vind het dus ronduit onder het kopje Service vallen, wat een dealer behoort te geven. Jij denkt daar kennelijk anders over

IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
    				
    				    			Berichten: 20
      		Lid geworden op: 12 aug 2009 14:21
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break 2.0 16V
      			      		      			      				Opties: metallic lak, Ligne Prestige uitvoering
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10250
      			      		      			      				Productienummer: 10546
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 108000
      			      		      			      				Kleur: gris alu met - EZRC
      			      		      			      				Locatie: Utrecht
      			      		      		
      		      		      		        Mee eens hoor Guido, maar het kan nooit kwaad om zelf ook een vinger aan de pols te houden. Een foutje is zo gemaakt en draai 't dan maar eens terug.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Groeten Erik
    				
    				    			










