volgens de handleiding op het knopje boven de gleuf drukken

Klopt, met de punt van een pen dat kleine knopje indrukken, dan komt er een sim houdertje uit (klein, geen creditkaartformaat zoals op RT2 modelen) Sim kaart erin, met zo´n hoekje eraf kan dat toch maar op een manier ?munkman schreef:sim-kaart (RT3) plaatsen, hoe werkt dat?
volgens de handleiding op het knopje boven de gleuf drukken, maar moet er dan iets naar buiten komen waar je je sim kaart inlegt ofzo? Zoals bij een cd-speler? Ik heb de sim-kaart eerst al een keer met veel pijn en moeite weer naar buiten moeten peuteren (een C5 houd je niet makkelijk even achterover om een sim-kaart eruit te schudden)
Zit er wel een houdertje in die er niet uit wil of is het houdertje gewoon weg?munkman schreef:hm, ik kan drukken wat ik wil, auto zonder contact, wel contact, maar er komt niets uit. Maar even naar laten kijken dus.
Bij mij zit een kleine kaarthouder voor het simkaartje formaat zoals ook in de mobiele telefoon. Simkaartje in de houder en vervolgens in de opening schuiven. Kan, door de schuine kant, maar op een manier geplaatst worden. Uitwerpen van de houder met kaartje door op het knopje te drukken boven de simkaart houder. Volgens mij werkt het systeem niet zonder de bijbehorende houder.Mik Figaro schreef:Ik heb zelf bij Vodafone een (gratis) duokaart gehaald. Je krijgt dan 2 nieuwe SIM-kaarten: een voor je mobiel en een voor in de auto.
Je moet die voor in de auto dan niet uit de kaart drukken waar-ie in zit. Die kaart (op pinpas-formaat) schuif je dan zo in de gleuf ( contactjes van de SIM-kaart naar boven) en die klikt zichzelf dan vast.
Wat jij beschrijft betreft de RT2, de singleband voorloper van de RT3 van TS.Mik Figaro schreef:Ik heb zelf bij Vodafone een (gratis) duokaart gehaald. Je krijgt dan 2 nieuwe SIM-kaarten: een voor je mobiel en een voor in de auto.
Je moet die voor in de auto dan niet uit de kaart drukken waar-ie in zit. Die kaart (op pinpas-formaat) schuif je dan zó in de gleuf ( contactjes van de SIM-kaart naar boven) en die klikt zichzelf dan vast.
Het bellen gaat bij mij ook niet altijd soepelRobbertC5 schreef:Ik heb een sim-kaart-gleuf in een RT2, prima, alleen ontvangen SMS gaat niet altijd soepel
Daar heb ik met m'n KPN-kaart helemaal geen last vanWimmie schreef:Het bellen gaat bij mij ook niet altijd soepelRobbertC5 schreef:Ik heb een sim-kaart-gleuf in een RT2, prima, alleen ontvangen SMS gaat niet altijd soepel![]()
![]()
Vaak zoeken naar netwerk en verlies van netwerk wanneer dat eenmaal gevonden is.
RobbertC5 schreef:Daar heb ik met m'n KPN-kaart helemaal geen last vanWimmie schreef:Het bellen gaat bij mij ook niet altijd soepelRobbertC5 schreef:Ik heb een sim-kaart-gleuf in een RT2, prima, alleen ontvangen SMS gaat niet altijd soepel![]()
![]()
Vaak zoeken naar netwerk en verlies van netwerk wanneer dat eenmaal gevonden is.![]()