Met noemt mij gewoonlijk Martin en ik woon in Veenendaal.
Met een verleden van zo'n 28 jaar citroen-rijden, en nog veel langer belangstelling (sinds m'n 16de; nu ben ik 62) in citroen achter de kiezen, werd het onderdehand wel eens tijd om mij aan te melden voor een forum als dit. 'k Had in de afgelopen twee jaar al wel eens op soortgelijke fora rondgesnuffeld op zoek naar informatie en antwoorden op vragen die mij door het hoofd speelden.
Pas een paar dagen gelden ontdekte ik dit specifieke C5-forum, mèt heel wat informatie die mij goed van pas komt; en ook weer gelijk nieuwe vragen oproept.
Daarom zal ik ook ook in diverse rubrieken reacties plaatsen, vragen stellen en hopelijk kunnen beantwoorden.
Nu rijden m'n vrouw en ik - sinds 2006 - in een C5 Break HPI 2.0 Exclusive, Mauritiusblauw van het jaar 2002 met Pack Park, Pack HiFi, lichte velours bekleding, afneembare trekhaak, radio type RT2; jammergenoeg geen electrisch verstelbare stoelen. Maar je kunt niet alles hebben in een occassion die "voorbij komt"

Voorafgaand aan deze C5 (groot en klasse!) reden wij (in de tijd teruggerekend):
Xantia Berline 1.8i 16V PhII
Xantia Berline 1.8i 16V PhI
ZX 1.4 Avantage
Visa 1.4 TRS
Visa 1.1 RE
Renault 4 GTL (beslist geen smet in het blazoen; was in die tijd voor ons een uitkomst)
GSA Club
Ik zie uit naar waardevolle en plezierige contacten.
Martin