Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 Zou dit wat zijn? 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Zou dit wat zijn?
Goedenavond mede-forummers,

Zoals ik bij mijn voorstelling al had geschreven ben ik hard op zoek naar een c5. Echter is het eea in een stroomversnelling geraakt, omdat mijn huidige auto reeds verkocht is! Morgen ga ik kijken naar een 2.0 16V break LP. Wat denken jullie ervan zou het wat zijn qua prijs/kwaliteit. En zou ik er nog wat vanaf kunnen halen? (Zit zelf oa. te denken aan de garantie van 3 maanden te laten gaan, is nl. ook geen bovag bedrijf en 3 maanden vind ik wel erg kort).

Hierbij de gegevens:

Probeer het via een linkje....klik hier

Ben benieuwd of ik nog voldoende reakties krijg voordat ik morgen vertrek. Alvast bedankt.


26 maart 2008 21:57
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33390
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
Wat betreft de prijs zit het volgens mij wel goed , die is netjes ...
Deze ook gezien , ... wel iets hoger qua prijs : http://www.autovitel.nl/component/optio ... il/id,446/

_________________
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien


26 maart 2008 22:02
Profiel
C5club Chief Executive
C5club Chief Executive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21
Berichten: 2016
Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
Vraag als je gaat kijken nog even naar die lichtmetalen velgen. Als ik het zo zie zitten er wieldoppen op (ben ik zelf namelijk ook in gestonken toen ik die van mij kocht...). Ben wel benieuwd naar het gezicht van de verkoper als je zijn lichtmetalen velg zo uit elkaar trekt ;-)

Verder lijkt het me een prima kandidaat voor een aankoopkeuring door bijvoorbeeld de Dekra.

O! En volgens mij zit er geen navi op, of de foto van het dashboard vertekent nogal. Daar zou namelijk het scherm in moeten zitten en dat lijkt te veel op die van mij (dus zonder navi...)

_________________
2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...


26 maart 2008 22:06
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
Dat van die Navi dacht ik ook al of het moet een monochrome uitvoering zijn...maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, gebruik toch een tomtom.

Die velgen had ik ook gezien ja, maar dat is toch een modificatie geweest? Als dat zo is kan ik er toch nog kosteloos mee naar de dealer of heb ik dat verkeerd begrepen.


26 maart 2008 22:14
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36
Berichten: 14808
Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
Was de distributieriem bij een benzineauto ook bij 160? Of was dat bij 120000.

Er zit geen vaste navi in het dashboard.
Lendensteun in een Ligne Prestige?
De velgen zijn idd doppen...

Nette prijs overigens, maar gezien het feit dat het een margeauto is, zou er denk ik nog zeker wat afkunnen...

Succes!

_________________
Groeten,
Harm.

Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.


26 maart 2008 22:16
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
Volgens mij bij 120.000 ,maar dat is een punt ter controle. Wat betreft die modificaties zoals de velgen klopt dat inderdaad dat dat alsnog kosteloos gedaan moet worden door plaatselijke dealer?


26 maart 2008 22:20
C5club Chief Executive
C5club Chief Executive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21
Berichten: 2016
Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
bip2000 schreef:
Dat van die Navi dacht ik ook al of het moet een monochrome uitvoering zijn...maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, gebruik toch een tomtom.

Die velgen had ik ook gezien ja, maar dat is toch een modificatie geweest? Als dat zo is kan ik er toch nog kosteloos mee naar de dealer of heb ik dat verkeerd begrepen.


Lijkt me niet dat je stalen velgen om kunt wisselen voor lichtmetaal. :smt017

Ga gewoon naar de auto kijken en vraag de verkoper of de info uit de advertentie klopt. Dan heb je daarna een leuke onderhandelingspositie. Want dan zou de prijs gebaseerd zijn op zaken die niet in of op de auto zitten... :twisted:

_________________
2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...


26 maart 2008 22:22
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
Oooohh okay....bekeek dat van die velgen even verkeerd....staat idd in de omschrijving. Dacht meer aan een modificatie die er is geweest....sorry.. :?


26 maart 2008 22:25
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33390
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
Distributieriem is bij een benzine/LPG bij 120K , ....

_________________
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien


26 maart 2008 23:26
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
hee Bip 2000 dat zou dan de 2e C5 zijn die Arco verkoopt, die van ons zie mijn postje hier "tips bij aankoop" Arco heeft bij ons de levering twee keer uitgesteld. Uiteindelijk is er alleen een antenne op de auto geschroefd, zijn ereen paar schrale arcoauto matten voorin gelegd en is alle aflevering voor zover ik dat kan zien achterwege gebleven....
geen ruitesproeiervloeistof in het reservoir, ruitensproeierpomp stuk, NAP niet bijgeleverd gevraagd om een rekening waaruit blijkt dat de distributieriem vervangen is niet gekregen, separate achterruitopende niet zou gerepareerd worden, niet aan toe gekomen maak maar een afspraak na de pasen, bel ik vandaag, ja we hebben zo goed verkocht met pasen dat we nu geen tijd hebben bel volgende week maar....

Kortom Arco Auto speelt het spelletje niet echt netjes, is niet erg, maar betaal dus niet voor aflevering en garantie wantdaar heb je niet al te veel aan, geef dan je geld maar uit aan een dekra keuring.

Overigens is de ruitensproeiermotor kostenloos vervangen en heb ik om de oude matten van de C5 gevraagd, heb ik in ieder geval achterin wat liggen het zijn niet de matten die bij de auto horen want ze verkeren duidelijk in een andere staat als de rest van de auto(brandplekjes van sigaretten op de bestuurdersmat in een non smoking auto) Kreeg die matten overigens ook kosteloos mee, das dan wel weer netjes.

Mijn/onze auto werd aangeboden als een 2.0HDI met 136 pk 6 versnellingen en als exclusive, het is een differance met 110 pk HDI en 5 versnellingen. BEn erg blij met de auto, en denk nog steeds dat ik er een goede deal mee heb gemaakt, vind alleen de manier van werken van het bedrijf effe minder.... maar goed, er is maar 1 soort volk erger als autoverkopers... en die hebben van die zwarte boordjes.......

maak je proefrit, zorg dat alles strak en duidelijk op papier staat, wat gaat het bedrijf nog doen en uitvoeren.... na de aankoop kom je hopelijk toch een hele tijd niet meer bij een autohandelaar.....


26 maart 2008 23:47
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2007 23:29
Berichten: 3648
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Auto: Citroën C4 Grand Picasso
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 116.160
Kleur: Zilver Metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
Of je koopt een rotte appel en zit met een bak ellende... Als ik de TS was, was de zin me al over.
Een C5 is niet zo zeldzaam dat je je op 1 wagen moet blindstaren, gewoon verder zoeken...

_________________
Johan


27 maart 2008 00:04
Profiel
V.I.P.
V.I.P.

Geregistreerd: 12 aug 2007 00:10
Berichten: 148
Woonplaats: Haarlem
Auto: C6 2.7 HDI Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 1
Organummer: 10915
Productienummer: 30058
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 204000
Kleur: Bleu Mauritius KPKD


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
JPiek heeft, denk ik, evenveel gelijk als de vorige reageerders: Je kan best doorzoeken naar een andere goede aanbieding, maar je kan ook op deze ingaan. De prijs is goed, en als je in de onderhandeling door hun flauwekul kunt heenbreken kan je een goede deal hebben. Tweedehands auto's waar helemaal niets op aan te merken is staan nieuw in de showroom van de dealer.
Een goede prijs/kwaliteitverhouding is toch heel sterk op je eigen oordeel gebaseerd. Daarbij kan een beetje 'gevoel' de doorslag geven: kleur, kilometerstand, gaafheid, reuk, hoe rijdt zij, enzo nog een paar gevoelsargumenten. En ten slotte is het bij een iets oudere auto toch nog een gecalculeerde gok.
Succes ermee!
Koen


27 maart 2008 00:16
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 okt 2007 17:35
Berichten: 418
Woonplaats: Delluft
Auto: C5 2.0 16v Break Exclusive
Opties: Pack hifi
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 9712CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 223500
Kleur: gris aluminium
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
TS is zo te zien op zoek naar een Exclusive, maar had iemand al gezegd dat die eerste auto dat niet is?

Wel leuk spelen met woorden "een exclusive auto"...

_________________
Vriendelijke groet,
Michel

Op 14-04-2012 is de dame verkocht


27 maart 2008 00:21
Profiel
C5club Chief Executive
C5club Chief Executive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21
Berichten: 2016
Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
Het is al vaker gezegd: bel de Dekra en laat die een aankoopkeuring doen van ongeacht welke auto je gaat kopen. Die kunnen wel onder de motorkap kijken en wij niet...

_________________
2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...


27 maart 2008 00:25
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zou dit wat zijn?
mmmm....heb er idd mijn bedenkingen bij, maar kan ook een goed onderhandelingsargument zijn. Heb ook nog een andere op het oog ook weliswaar geen exclusive, maar wel een aangeklede LP. Wil mezelf de leuke extra opties ook weer niet ontnemen. De exclusive break uitvoeringen zijn er in de ze prijsklasse nog niet veel op dit moment dus vandaar dat ik mijn horizon wat heb verbreed zeg maar.

Ben benieuwd het wordt vandaag gewoon een dagje naar mooie dames kijken! :)


27 maart 2008 10:18
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.