Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 







Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Ook even voorstellen 
Auteur Bericht
C5club Newbie
C5club Newbie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 okt 2012 22:33
Berichten: 7
Auto: Citroen C5 Break 1.8 16v Ligne Seduction
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 163102
Kleur: Blauw


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Ook even voorstellen
Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is John en heb me hier op het forum aangemeld om een aantal problemen (nouja, kleine ongemakken) op te kunnen lossen aan de auto van mijn schoonmoeder. We hebben het hier over een Citroen C5 1.8i Ligne Seduction break (bj 2002). Zelf heb ik niet zo heel erg veel met de Franse automobielen, ik ben een Ford man en rij daarom ook met een Mondeo 2.5i v6 Ghia Executive wagon automaat. Dat neemt echter niet weg dat ik het veercomfort van de C5 echt geweldig vind!
Ik heb met behulp van dit forum al een probleempje van de C5 opgelost. De aanjager werkte meer niet als wel, via dit forum kwam al snel naar voren dat het hoogstwaarschijnlijk de kachelmodule zou zijn. Dit was natuurlijk ook het euvel en nadat ik bij de Citroen dealer een nieuwe module gehaald had, werkte de aanjager binnen 10 minuten!
De achteraf ingebouwde cruise control was er ook mee gestopt, dit heb ik zelf opgelost: de sensor van het koppelingspedaal lag los waardoor de sensor constant het signaal van een ingetrapte koppeling bleef geven.
Wat ik nu nog op wil lossen is een klein onhebbelijkheidje met de achterklep, deze valt namelijk steeds naar beneden met de kou. De veren zijn door de dorpsgarage al een keer vervangen, maar het probleem kwam daarna snel weer terug. Dus we hebben hier te maken met of een inferieure kwaliteit achterklep veren, of gewoon een slecht uitgevoerde reparatie. Als ik weer een keertje tijd (en zin) heb ga ik eens op onderzoek uit.

Gr. John


26 nov 2012 22:38
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.